رای‌گیری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آغاز شد؛

2889 شعبه اخذ رای آماده حماسه‌آفرینی مردم آذربایجان شرقی

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور در 44 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و دو هزار و 889 شعبه اخذ رای در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 26 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور در 44 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و دو هزار و 889 شعبه اخذ رای در استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

در این دو انتخابات بیش از دو میلیون و 909 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند که تا ساعت 18 امروز می‌توانند با مراجعه به شعب اخذ رای، آرای خود را به صندوق بریزند.

بیش از 143 هزار نفر از مردم استان نیز برای نخستین بار می‌توانند با شرکت در این دوره از انتخابات جشن تکلیف سیاسی خود را جشن بگیرند.

بیش از 45 هزار نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرمانداران، محافظان و نیروهای انتظامی، کاربران رایانه و اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌ها انتخابات هفتم اسفند را در سراسر استان برگزار می‌کنند.

وزیر کشور صبح امروز با صدور فرمان آغاز انتخابات در سراسر کشور، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: دست اندرکاران اجرا و نظارت و همه دستگاه ها از حق الناس صیانت کنند و با آرامش و دقت آرای ملت ایران را اخذ و انتخابات حماسه ساز و باشکوه را برگزار کنند.

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران اجرای انتخابات، یادآور شد: امروز باید از حق الناس صیانت و با آرامش و دقت آرای ملت ایران را اخذ و حماسه ساز و باشکوه انتخابات را برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار