۷۸هزار رای اولی / بیش از ۲۵۰۰شعبه اخذ رای درگیلان / داوطلبان به رأی مردم احترام بگذارند

کد خبر: ۱۸۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 26 February 2016
تابناک گیلان:​ رییس ستاد انتخابات گیلان از مردم خواست با مراجعه در ساعات اولیه برگزاری انتخابات نسبت به رای دادن اقدام کنند و افزود: داوطلبان نمایندگی نیز به رای مردم و نتیجه انتخابات احترام بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مستقر در استانداری گیلان، محمد احمدی پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و رییس ستاد انتخابات گیلان، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گذشت 9 ماه از زمان آمادگی برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز هفتم اسفند، زمان نتیجه گیری که باید به اخذ آرای ملت منتهی شود.

 

وی با بیان اینکه امروز شعبات اخذ رای یکساعت زودتر از زمان آغاز انتخابات در محل حاضر بودند، افزود: در دورترین نقاط اخذ رای نیز همه شرایط از یک روز قبل برای استقرار شعب آماده بود.

 

۷۸ هزار رای اولی در گیلان

احمدی پور در ادامه با اشاره به اینکه امسال 78 هزار رای اولی در گیلان داریم که می توانند در انتخاب یکی از سه قوا نقش تاثیر گذار داشته باشند، این مرحله از انتخابات را برای رای اولی ها به عنوان جشن تکلیف سیاسی حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد: اولین انتخابشان انتخاب مبارکی باشد.

 

وی در ادامه تعداد شعب اخذ رای در کل استان را دو هزار و 509 شعبه اعلام کرد که به علت برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دو برابر می شوند، افزود: از این تعداد 345 شعبه سیار و یک شعبه در انزلی برای اقلیت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است و مابقی ثابت هستند.

 

احمدی پور اذعان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این انتخابات جمعیتی 40 هزار نفره از هیات بازرسین، ناظرین، کاربران رایانه و... کمک می کنند تا بهترین شرایط را برای انتخابات داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت مردمی 5/76 درصد بوده است، افزود: درصد مشارکت در دوره قبلی مجلس خبرگان رهبری 68 درصد بود که امیدواریم در این انتخابات نیز مشارکت بالایی را داشته باشیم.

 

داوطلبان نمایندگی به رای مردم و نتیجه انتخابات احترام بگذارند

احمدی پور در ادامه از مردم خواست با مراجعه در ساعات اولیه برگزاری انتخابات نسبت به رای دادن اقدام کرده تا در ساعات پایانی با مشکل در صف بودن موجه نشوند.

 

وی همچنین تصریح کرد: عزیزان داوطلب نمایندگی نیز با توجه به اینکه زمان لازم برای تبلیغات را داشته اند، رعایت کنند تا امروز به رای مردم و نتیجه انتخابات احترام بگذارند.

 

احمدی پور با توجه به شرایط هوایی مناسب، اظهار کرد: تا کنون نیز همه شرایط برای انتخابات خوب بوده و امیدواریم اخذ آرای مردم با حضور حداکثری مشارکت انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار