فعالیت 3500 نفر عوامل اجرایی انتخابات در لاهیجان/ بیش از 129 هزار نفر لاهیجانی رأی می‌دهند

کد خبر: ۱۸۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 26 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار لاهیجان از فعالیت سه هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، کاظم کسرایی صبح امروز در جریان به صندوق انداختن رأی خود، اظهار کرد: امروز صحنه همدلی و اتحاد مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه در لاهیجان 168 شعبه اخذ رأی تعیین شده است، افزود: در لاهیجان 129 هزار و 127 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار لاهیجان سه هزار و 600 نفر را رأی اولی خواند و گفت: سه هزار و 500 نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند.

وی عوامل اجرایی انتخابات را شامل نظارت، بازرسی، محافظان، صندوق، نماینده فرماندار و... در شعبه‌های اخذ رأی عنوان کرد.

کسرایی با بیان اینکه تلاش تمام عوامل حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، خاطرنشان کرد: مردم لاهیجان از نخستین ساعت اولیه آغاز انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

این مسئول یادآور شد: امروز شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم تا با انتخاب افراد اصلح و شایسته توسعه شهر و کشور خود را رقم بزنند.

به گزارش فارس، در گیلان یک‌میلیون و 861 هزار و 370 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که 78 هزار نفر برای نخستین بار رأی می‌دهند.

اصل شناسنامه به همراه شماره ملی و حداکثر داشتن 18 سال سن از جمله شرایط رأی دادن افراد در انتخابات مجلس شورا و خبرگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار