لزوم ارائه الگوی پوششی متناسب با فرهنگ دینی در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: باید الگوی پوششی متناسب با فرهنگ دینی در استان زنجان ارائه شود.
کد خبر: ۱۸۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 29 February 2016
سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اجرای تصمیمات گرفته شده در جلسات گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ساماندهی ویترین‌های مغازه‌ها و بازارهای استان زنجان در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مجری طرح ساماندهی ویترین‌های مغازه‌ها اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌اند، تاکید کرد: این دستگاه‌ها باید برنامه‌ریزی خود برای سال آتی را به ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر ارسال کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ساماندهی ویترین‌های مغازه‌ها در سطح شهر یکی از تأکیدات ستاد مرکزی امر به معروف در استان زنجان است، عنوان کرد: موضوع ساماندهی تنها نباید در سال جاری مورد توجه باشد و استمرار آن در سال آتی نیز ضروری است.

کرمی با اشاره به لزوم ارائه الگوی پوششی متناسب با فرهنگ دینی در استان زنجان تصریح کرد: در صورت امکان و در راستای تحقق این هدف نمایشگاه دائمی پوشاک و البسه در استان زنجان دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با نزدیکی پایان سال باید عملکرد ادارات در زمینه فعالیت‌های امر به معروف باید جمع‌بندی شود، تاکید کرد: این عملکرد به دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این ستاد در صدد بحث و تبادل نظر برای رسیدن به اتفاق نظر در زمینه موضوع احیای امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: باید تصمیمات این ستاد عملیاتی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار