مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران

تشدید برخورد با عوامل قاچاق و خرید و فروش میوه‌های خارجی در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تشدید برخورد با عوامل قاچاق، خرید و فروش و نگهداری هر گونه میوه خارجی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 29 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، مهدی عباسی از تشدید برخورد با عوامل قاچاق، خرید و فروش و نگهداری هرگونه میوه خارجی در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به ورود غیرقانونی میوه های خارجی به ویژه در ماه‌های پایانی سال و آثار سوء میوه‌های قاچاق بر بازار برخورد با عوامل قاچاق، خرید و فروش و نگهداری اینگونه میوه ها تشدید خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه میوه‌های خارجی علاوه بر متضرر کردن تولیدکنندگان داخلی، به لحاظ ورود قاچاق و عدم نظارت مراجع ذیصلاح از نظر بهداشتی و مصرف انسانی نیز مشکل دارد؛ اظهار کرد: دستورات قضایی لازم در زمینه کشف و توقیف هرگونه میوه خارجی به نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط صادر شده است.


این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران ضمن درخواست از حجره داران میادین میوه تره بار و واحد های عرضه میوه در استان در خصوص خودداری از  خرید میوه خارجی، تاکید کرد: در صورت کشف و مشاهده میوه قاچاق در مراکز عرضه میوه با متخلفین بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد شد.

حسین اصغرزاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز، هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن اعلام ممنوعیت عرضه و خرید و فروش میوه های قاچاق و وارداتی غیرمجاز در میادین میوه و تره بار استان، بر برخورد جدی با متخلفان تاکید کرده بود.

شایان ذکر است برابر قانون در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای عرضه در استان توسط دستگاه های نظارتی ذیربط، ضمن ضبط کالا(میوه قاچاق)، متخلف محکوم به پرداخت جزای نقدی به میزان 2 برابر ارزش ریالی میوه ضبط شده در حق دولت خواهد شد.


بلاغ


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار