در مرکز مهدویت یزد :

طرح «استغاثه، رمز نزدیکی ظهور»

برگزیدگان جشنواره «بیعت در غربت» جهت توفیق طرح «استغاثه، رمز نزدیکی ظهور» نماز استغاثه به امام زمان(عج) را در حرم امام رئوف(ع) به جا آوردند.
کد خبر: ۱۸۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد، به گفته مسئول واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) در این اردوی پنج روزه (از سوم تا نهم اسفندماه) برگزیدگان جشنواره دانش‌آموزی «بیعت در غربت» که ویژه آغاز امامت امام زمان(عج) برپا شده بود حضور داشتند و از برنامه‌های تربیتی آن بهره‌مند گردیدند.
برگزیدگان جشنواره «بیعت در غربت» در این فرصت ناب برای هرچه بهتر برگزار شدن طرح «استغاثه، رمز نزدیکی ظهور» در رواق دارالمرحمه‌ی حرم مطهر امام رئوف(ع) دست توسل به دامان پرمهر این امام همام زدند و باهم نماز استغاثه به امام زمان(عج) را خواندند و امام رضا(ع) را برای تعجیل در فرج مولای منتظَر، حضرت ولی‌عصر(عج) و توفیق این حرکت مبارک واسطه کردند.
همچنین در این اردوی پرنشاط دانش‌آموزان در قالب حلقه‌های معرفتی با مباحث مختلف ‌تربیتی، اخلاقی، ‌مذهبی و... آشنا شدند. بازدید از فرهنگسرای زیارت، سخنرانی درباره آداب زیارت در رواق دارالهدایه و شرکت در مراسم دعای ندبه حرم مطهر از دیگر برنامه‌های این اردو بود.
به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)، گفتنی است طرح «استغاثه رمز نزدکی ظهور» در تکاپوی برگزاری نماز استغاثه به امام زمان(عج) جهت تعجیل در ظهور امام زمان(عج) در آخرین جمعه سال در شهر دارالعباده می‌باشد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار