راه اندازی شبکه دیتا در مرکز انتقال نفت اشتهارد

معاون مخابرات منطقه شمالغرب از پیوستن مرکز انتقال نفت اشتهارد به شبکه سراسری وزارت نفت خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 01 March 2016
محمود حاتمی با اعلام این خبر افزود: با نصب و راه اندازی تجهیزات رادیو و ماکس در مرکز انتقال نفت اشتهارد این مرکز به لینک سراسری وزارت نفت متصل شد. 
وی ضمن تشکر از تلاش همکاران واحد بهره برداری و پشتیبانی مراکز و شبکه های تلفن، واحد nms و گروه راه اندازی پروژه فاز 2 ستاد و همچنین همکاران مخابرات منطقه شمالغرب اظهارکرد: برای نصب و راه اندازی پروژه شبکه Lan و مرکز تلفن one-Mx نزدیک یک ماه به طور مستمر زمان صرف شد.
حاتمی یادآورشد: با انجام این عملیات تمامی خطوط این مرکز به شماره های پنج رقمی تبدیل شده و امکان ارتباط مستقیم با شبکه سراسری وزارت نفت امکان پذیر شد. 
معاون مخابرات منطقه شمالغرب گفت: همچنین با نصب نرم افزارهای اتوماسیون اداری، سیستم مالی، ترابری و CMMS بر روی کامپیوترهای مرکز انتقال نفت اشتهارد ارتباط دیتا نیز به نحو مطلوب برقرار شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل روز دنیا موضوع تاثیر فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان ها است که با راه اندازی شبکه دیتا و صوت و اتصال آن به شبکه سراسری نفت، تسریع در امور، اعم از ارتباط تلفنی سریع و بدون واسطه، ارسال و دریافت درخواست ها، نامه ها، اطلاعیه ها و سایر خدمات در نهایت چابکی و افزایش بهره وری سازمان را به دنبال خواهد داشت.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار