۵۵ مبلغ ویژه ایام فاطمیه به زنجان اعزام شدند

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به برنامه های ایام فاطمیه گفت: در این راستا ۵۵ مبلغ به شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۱۹۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 12 March 2016
حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با مهر به برنامه‌های اداره تبلیغات شهرستان زنجان در ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: همزمان با ایام فاطمیه پنج مبلغ غیربومی و ۵۰ مبلغ بومی به مناطق مختلف زنجان اعزام می‌شوند.

وی تأکید کرد: این اداره بر اعزام مبلغان در ایام فاطمیه تأکید جدی دارد و در این راستا در روستاهایی که بالای ۲۰۰ خانوار دارند و روحانی مستقر هستند برنامه ویژه پیش بینی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ایام فاطمیه دوم باید پر رنگ برگزار می شود، گفت: در این راستا هماهنگی لازم با هیئات مذهبی و مساجد انجام گرفته و برنامه های خاص در این ایام پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به برنامه های ایام فاطمیه گفت: خوشبختانه چند سالی است که ایام فاطمیه در زنجان پر رنگ تر برگزار می شود.

خسروی تاکید کرد: در این راستا مساجد و هیئاتی را که به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) هستند برنامه های شاخص تعریف شده است.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان افزود: برگزاری گفتمان دینی با موضوع حجاب و زندگی اسلامی، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی به هیئات و مساجد، برگزاری مراسم سخنرانی توسط روحانیان مستقر، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله خطبه حضرت زهرا (س) و راز حجاب از برنامه‌های شاخص در ایام فاطمیه است.

خسروی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و احسان توسط هیئات مذهبی، برگزاری مراسم ویژه در مساجد محوری مانند ولیعصر (عج)، امام حسین (ع)، امام باقر (ع)، امامزاده سید ابراهیم(ع)، مسجد فاطمه زهرا (س) خیابان ۱۷ شهریور با دعوت از سخنرانان برجسته را می‌توان نام برد.

وی از راه‌اندازی دستجات عزاداری توسط هیئات مذهبی و مساجد از جمله هیئت فاطمیه و مسجد فاطمه زهرا ۱۷ شهریور در ایام فاطمیه خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان زنجان تصریح کرد:در این ایام ۳۰ گفتمان دینی در مدارس، حوزه های علیمه و دانشگاه ها برگزار می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار