امام جمعه شهرستان نور

مشکل زمین مصلی شهرستان نور صددرصد حل شده است

امام جمعه نور درباره شبهه زمین مصلی این شهرستان گفت: مشکلات بخشی از زمین که شبهه وجود داشت با معوض قرار دادن زمین رضایت کامل حاصل شده است، کما اینکه قبل از این هم شبهه وجود نداشت اما این موضوع صددرصد حل شده است.
کد خبر: ۱۹۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 18 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی‌الغدیر این شهرستان، اظهار کرد: حفظ آبروی مومنان از آبروی خانه کعبه هم مهم‌تر است و مرتکب آن دچار عذاب دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه نور، تصریح کرد: گاهی حسادت سبب می‌شود، برای ریختن آبروی فردی که قرار است مسئولیتی به وی سپرده شود، تلاش زیادی برای تخریب وی صورت می‌گیرد که این مسئله عذاب الهی را در دنیا و آخرت به دنبال دارد، زیرا این افراد اشاعه بدی و فحشا می‌کنند.

خطیب جمعه نور، خاطر نشان کرد: کسی دنبال آبروریزی مردم باشد از ولایت خدا خارج می‌شود و در دسته شیطان قرار می‌گیرد.

امیری‌ارجمند با اشاره به احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان گفت: این ستاد در مرحله نخست با تبلیغات میدانی فعال و گروه‌هایی تشکیل شد تا با تذکر لسانی این فریضه را احیا و ترویج کنند و این امر نیازمند مشارکت همه مردم است، اما کسانی هم که عامدانه در مقابل این فریضه مقابله می‌کنند، نیروی انتظامی وظیفه برخورد جدی و قانونی دارد.

وی به شبهه در مورد زمین مصلی این شهرستان نیز خاطر نشان کرد: مشکلات بخشی از زمین که شبهه وجود داشت با معوض قرار دادن زمین رضایت کامل حاصل شده است، کما اینکه قبل از این هم شبهه وجود نداشت اما این موضوع صددرصد حل شده است.

امام جمعه نور به سال نو و تغییر طبیعت اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) می‌فرمایند: « هر روز که در آن گناه نشود، آن روز عید است»، روز جمعه نیز عید است بنابراین باید با تغییر خود ضمن پرهیز از گناه به امر به معروف، صلح و آشتی، صله رحم و دید و بازدیدها پرداخت.

خطیب جمعه نور با تاکید بر افزایش قدرت همه جانبه ایران، تصریح کرد: قدرت موشکی ایران اسلامی سبب شد دشمنان را پشت میز مذاکره بیاورد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما اگر جرات داشتند تاسیسات هسته‌ای را بمب‌باران کنند این مسئله را انجام می‌دادند و هرگز پای میز مذاکره حاضر نمی‌شدند، اضافه کرد: مذاکره انجام شده درباره فعالیت‌های هسته‌ای بود و ربطی به اقدامات موشکی و نظامی ایران ندارد.

امیری‌ارجمند، گفت: قدرت و پشتوانه مردمی، علمی و موشکی ایران این کشورها را در جای خود نشاند و ما باید به توصیه رهبر از رتبه 16 دنیا به رتبه تک رقمی پیش برویم و در صدر قدرت‌های علمی دنیا قرار گیریم.

وی به افزایش شکاف طبقاتی در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: مسئولان دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دانشگاه‌ها و همه و همه باید تلاش کنند تا شکاف طبقاتی در کشور کاهش پیدا کند.

خطیب جمعه نور رضایت مردم از خادمان را اصل دانست و افزود: هر کسی که هر جایی نمایندگی مردم را  به عهده دارد باید خدمتگزار مردم شود و برای رضایت آنان بکوشد.

امیری‌ارجمند خروج نیروهای روسی از سوریه را تدبیر درستی دانست و گفت: از ابتدا هم بنا نبود که ارتش روسیه تا آخر در خاک سوریه بماند، این حضور برای زهره‌‌چشم گرفتن از دشمنان به ویژه آمریکا بود و اکنون با قدرتمند کردن ارتش سوریه و مبارزه هوایی با تروریسم که ادامه می‌دهد و نیاز و ضرورتی به حضور نیروی نیست و روسیه با تدبیر درست، نیروهای خود را خارج می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار