فرماندار نقده: اشتغال جوانان مهمترین چالش من است

فرماندار نقده می گوید اگر سخنان رهبری به درستی مورد توجه قرار بگیرد باعث توسعه اقتصادی می شود و ما هم می توانیم در مقابل جوانان بیکار حرفی برای گفتن داشته باشیم.
کد خبر: ۲۰۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 24 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


فرماندار نقده: اشتغال جوانان مهمترین چالش من است  

 
 
 
   

مرتضی فرامرزی در گفتگو با خبرنگار سولدوز خبر تمام همّ و غمش در سال های 93 و 94 را نزدیک کردن مردم نقده به یکدیگر عنوان کرد و می گوید تأکیدم به مسئولین شهری این بود که از شعار دوری کنند و عملا برای تحقق اهداف تعیین شده قدم بردارند.

وی همراهی مسئولان در طول سال گذشته را بسیار بالا ارزیابی و گردشگری و معدن را از مهمترین ظرفیت های سرمایه گذاری نقده عنوان می کند.

فرماندار نقده با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری عنوان کرد که رهنمودهای رهبر انقلاب مختص به ماه و سال نیست و اگر به درستی مورد توجه قرار بگیرد باعث توسعه و رونق اقتصادی می شود و جامعه را پویا می کند.

وی درباره برگزاری انتخابات در نقده گفت: مهمترین دغدغه ما در این انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بود که حضور پررنگ مردم نشان داد که همچنان با نظام همسو هستند.

"رسانه ها باید همچنان در وسط میدان باشند"، فرامرزی با بیان این مطلب افزود: برای تحقق اهداف همچنان به اهالی رسانه نیاز داریم و همراهی رسانه های نقده در طول سال گذشته بسیار خوب بود به طوری که نقاط قوت را بازگو می کردید و خلاءها را خیلی زیرکانه به گوش مردم و مسئولین می رساندید.

فرماندار نقده با بیان اینکه " بحث اشتغال جوانان مهمترین دغدغه من بود" اظهار کرد: وقتی تعدادی از جوانان تحصیلکرده پیش من می آمدند و درخواست کار داشتند و من نمی توانستم کاری کنم از خودم شرمنده می شدم در این مواقع همیشه از خدا می خواستم که فرجی حاصل کند تا در مقابل این جوانان حرفی برای گفتن داشته باشیم و این بزرگترین چالش من بود.

مرتضی فرامرزی امنیت امروز ایران را مدیون سربازان گمنام، نیروهای نظامی و انتظامی دانست و اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی پر از اشتغال باشد تا نشاط و امید در مردم نهادینه شود.




مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار