رئیس بازرسی پلیس سمنان خبر داد

افزایش 94 درصدی تقدیر مردم از عملکرد پلیس سمنان

به گزارش تابناک سمنان،رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان از افزایش 94 درصدی تقدیر مردم از عملکرد نوروزی پلیس در تماس با سامانه 197 خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 24 March 2016

سیدشجاع‌الدین قاسمی در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) که در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی سمنانبرگزار شد، به بررسی دقیق تماس‌های مردم با سامانه 197 دفتر نظارت همگانی اشاره کرد و گفت: این موارد با سرعت و دقت کامل رسیدگی می‌شود.

قاسمی به آماری از تماس‌های مردم با این سامانه اشاره و خاطرنشان کرد: مجموع تماس‌ها با 197 در طرح نوروزی، 30 درصد افزایش یافته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: خوشبختانه تا این لحظه، انتقاد از مأموران 13 درصد کاهش یافته که نشان از عملکرد مثبت پلیس و اثرگذاری آموزش‌ها دارد.

قاسمی بیان کرد: قدردانی مردم نیز از پلیس 94 درصد افزایش یافته که نشانگر ارائه خدمات صادقانه مأموران و همچنین قدرشناسی مردم است.

وی از رشد 225 درصدی پیشنهادها و درخواست‌های مردم در این مدت خبر داد و افزود: تیم‌های ویژه‌ای مسئولیت رسیدگی به این موارد را به عهده دارند که نتیجه آن پس از اتمام طرح اعلام خواهد شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: عموم مردم و مسافران می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز در تماس با شماره 197 هرگونه نظر، انتقاد، پیشنهاد، تقدیر یا شکایت خود از عملکرد مأموران و برنامه‌ها و طرح‌های گوناگون پلیس را با فرماندهان انتظامی در میان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار