برگزاری نشست سرمایه‌گذاران گیلان

محمدعلی نجفی با اشاره به برگزاری نشست توسعه و سرمایه‌گذاران استان‌ گیلان با حضور معاونان رئیس جمهور در تهران، اظهار داشت: در آستانه سفر هیئت دولت به گیلان این نشست برگزار شد
کد خبر: ۲۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 08 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،محمدعلی نجفی با اشاره به برگزاری نشست توسعه و سرمایه‌گذاران استان‌ گیلان با حضور معاونان رئیس جمهور در تهران، اظهار داشت: در آستانه سفر هیئت دولت به گیلان این نشست برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان‌ گیلان جذب سرمایه بخشی خصوصی برای رونق تولید و تسریع در اجرای پروژه های این استان بود، افزود: در این جلسه تخصصی و صمیمی به نتایج خوبی رسیدیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه اشتغال فارغ‌التحصیلات دانشگاهی اولویت این استان در سال 94 است، گفت: امیدواریم با مشارکت بخش خصوص و فعال کردن کارخانه ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل گیلان گام بزرگی در این راه برداریم.

نجفی برگزاری جلسات این چنینی را از ابتکارات دولت یازدهم در قبل از سفر به استان‌ها دانست و تصریح کرد: توفیقات خوبی در زمینه جذب مشارکت و سرمایه از داخل و خارج کشور برای توسعه استان‌ حاصل شد که بدون آنکه در نظام برنامه‌ریزی کشور خللی وارده شده باشد اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت مصمم است تمامی وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم می‌دهد در مدت زمان مشخص عملی شود، خاطرنشان کرد: مسائل مهمی در جلسات استانی و شهرستانی احصا و جمع‌بندی شده که در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه‌های سفر هیئت دولت به گیلان، گفت: در هر شهرستان یکی از وزرا یا معاونین رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شرکت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار