به گزارش تابناک قم، مهدی صفارینیا با اشاره به فعالیتهای ویژه این بانک برای خدمترسانی به زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: بانک شهر با استقرار 9 پیشخوان شهر نت تمام الکترونیک در سطح قم در ایام تعطیلات نوروز بدون کوچکترین وقفه به همشهریان و زائرین شهر کریمه اهلبیت فاطمه معصومه(س) خدمات مطلوب و در خور توجهی ارائه کردند که این امر موجب استقبال برخی بیوت آیات عظام و همچنین همشهریان و زائرین شد.
وی افزود: این مدیریت در طول تعطیلات ایام نوروز برای پیشگیری از بروز هرگونه اختلال در روند خدمات رسانی اقدام به تشکیل ستاد پشتیبانی در سرپرستی منطقه کرد تا در صورت لزوم اقدام به رفع مشکل کند.
سرپرست منطقه 6 بانک شهر خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مدیرعامل بانک شهر نیز از آغاز سال جدید ضمن حضور در سرپرستیها، بخش مانیتورینگ، مرکز ارائه خدمات بانک شهر اعم از دستگاههای خودپرداز و پیشخوانهای شهر نت بانک شهر از نزدیک روند خدمات رسانی به شهروندان را مورد نظارت قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع شرایط از روند مطلوب خدمت رسانی حکایت داشته و ارائه خدمات به زائرین و شهروندان با جدیت ادامه خواهد داشت.