آزادی265زندانی جرايم غيرعمد

مدیرکل زندان های استان همدان گفت: ۲۶۵ نفر از زندانيان جرائم غيرعمد و واجد شرايط در همدان با كمك و مساعدت ستاد ديه آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۲۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 10 April 2015
 مدیرکل زندان های استان همدان گفت: ۲۶۵ نفر از زندانيان جرائم غيرعمد و واجد شرايط در همدان با كمك و مساعدت ستاد ديه آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش مهر حسن محمدیاری اظهار داشت: در سال گذشته  ۲۶۵ نفر از زندانیان این استان شامل ۹۸ نفر زندانی دیه و ۱۶۷ نفر با محکومیت مالی و مهریه بودند با مبلغ بدهی ۱۹۸ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۵۸۰ ریال و با مساعدت ستاد دیه آزاد شدند.

وی افزود: ۱۱ نفر از مجموع مددجویان آزاد شده زن و ۲۵۴ نفرمرد بوده اند که در ارتباط با شرکت های بیمه و پیگیری های به عمل آمده مبلغ ۳۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۶۵ هزار ریال از این طریق مساعدت دریافت شده که موجب آزادی چهار نفر شد.

محمد یاری  ادامه داد : با ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارتهای بدنی و دریافت مبلغ ۳۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۱۴۱ هزار و ۵۴۵ ریال نیز ۳۲ نفر از مددجویان از این طریق آزاد شده اند.

وی افزود: در این مدت و با دعوت از شاکیان پرونده ها مبلغ ۵۷ میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۴۱۷ ریال در شورای حل اختلاف شعبه ۱۱۶ ویژه ستاد دیه، گذشت رضایتمندانه  اخذ شده است.

مدیر کل زندان های همدان عنوان کرد : ۱۲۲ نفر از مددجویان نیز با پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۸۹۵ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۵۵۰ ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده اند.

وی اظهار داشت: برای  آزادی ۹۶ نفر از زندانیان نیز مبلغ ۳۳ میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۳۵۰ ریال وام بانکی پرداخت شده که بانکهای ملت، رفاه، تجارت و صادرات در این امر نقش بسزایی داشته اند.

وی ادامه داد: در این میان خود مددجویان نیز دخیل بوده و مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۲۵ ریال همیاری داشته اند و دو نفر با مبلغ پنج میلیارد و ۴۶۹ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۹۳ ریال  به صورت اعسار به تقسیط و ۹ نفر به صورت مشاوره و راهنمایی و وساطت ستاد دیه از زندان های استان آزاد شدند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار