اخلاق مداری سرلوحه کار مسئولان فردیس قرار گیرد

کد خبر: ۲۰۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 02 April 2016

فرماندار فردیس با بیان اینکه اخلاق مداری باید سرلوحه کار مسئولان فردیس قرار گیرد، گفت: ریاست محترم جمهوری امسال حرکت را در مسیر اخلاق تعریف کردند. ما نیز بتوانیم با اجرای درست سیاست های دولت و اجرایی کردن اخلاق درکارهایمان دلگرمی بیشتر به شهروندان فردیس بدهیم.

به گزارش ایرنا، علی قنبرزمانی روز شنبه در نشست شورای اداری فردیس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان، افزود: با اجرایی کردن روش مدبرانه اعتدال بتوانیم اموراتی را جاری کنیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی ما رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و برخورد درست اخلاق با شهروندان است.

وی اظهار کرد: امیدوارم مسئولان با سرلوحه قرار دادن نکات شهروندی این سیاست را در ادارات خود اجرا کنند.

فرماندار فردیس گفت: اگر روزی قرار شد به مسئولان فردیس امتیازی بدهیم اخلاق مداری را ملاک خود قرار خواهیم داد.

زمانی افزود: مسئولان پیگیر امورات سازمانی خود باشند نه اینکه از فرمانداری امکانات لازم را بخواهند بلکه باید از وزارتخانه و ادارات کل خود امکانات لازم را جذب کنند.

وی افزود: مکاتبات زیادی از طریق فرمانداری صورت گرفته مسئولان پیگیری کنند تا برای تمکین ملک اداری خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مقدمات طرح جامع فردیس فراهم شده است امیدوارم با کمک و مساعدت مسئولان استانی بتوانیم آنرا پیگیری و اجرا کنیم.

فرماندار فردیس در بخش دیگر سخنان خود از نمایندگان مردم کرج در مجلس و امام جمعه فردیس خواست کمک کنند تا مقدمات شهرداری و شورای شهر مستقل فردیس را فراهم و مشخص شود.

زمانی از مسئولان شهرستان فردیس خواست برنامه سال 95 اداره خود را تدوین و به فرمانداری ارسال کنند و هر سه ماه یکبار گزارشی از عملکرد و برنامه خود به فرمانداری بدهند.

در پایان نشست شورای اداری به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از روسای بانوان ادارات شهرستان فردیس با اهداء لوح تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار