سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار

فریدونکنار از داشتن یک کتابخانه معمولی محروم است

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با بیان اینکه این شهرستان از داشتن یک کتابخانه معمولی نیز محروم است، گفت: در صورت تامین اعتبار کتابخانه‌ای مجهز در فریدونکنار احداث می‌کنیم.
کد خبر: ۲۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 06 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، نقدی بابایی اظهار کرد: کتابخانه مهمترین جایگاه فرهنگی شهر است اما فریدونکنار از داشتن یک فضای معمولی کتابخانه‌ای محروم است. 

وی با بیان اینکه کتابخانه باید برای مردم به ویژه دانش‌آموزان جذاب باشد تا مورد استقبال قرار بگیرد، افزود: تلاش کردیم در کتابخانه فریدونکنار با راه‌اندازی بخش‌های مختلف به افزایش جذابیت آن بیافزاییم. 

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار با بیان اینکه به تعامل با رسانه‌ها بسیار معتقد هستم، خاطرنشان کرد: مردم به وسیله رسانه‌ها باید خدمات کتابخانه عمومی فریدونکنار را ببینند. 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با همکاری صورت گرفته با آموزش و پرورش فریدونکنار به دنبال حضور دانش‌آموزان در کتابخانه‌ هستیم چراکه کتابخانه عمومی باید مانند یک دانشگاه پویا باشد. 

وی از احداث یک کتابخانه مجهز در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع و ورود خیران در این بخش، کتابخانه‌ای مجهز در شأن مردم فریدونکنار احداث می‌شود. 

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فریدونکنار در پایان از تصمیم حضور در نمایشگاه کتاب تهران در ماه آینده خبر داد و بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با حضور در نمایشگاه کتاب تهران تعداد زیادی کتاب برای استفاده جوانان فریدونکناری خریداری شود.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار