شهدا از ما چه انتظاری دارند

مسئول قرارگاه نجف اشرف گفت: پیام اصلی شهدا به همه ما، شناخت واقعی ماهیت دشمن و جنایتکاران تاریخ است تا بدانیم، هرگز نباید به دشمنان روی خوش نشان دهیم.
کد خبر: ۲۰۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 09 April 2016

مسئول قرارگاه نجف اشرف گفت: پیام اصلی شهدا به همه ما، شناخت واقعی ماهیت دشمن و جنایتکاران تاریخ است تا بدانیم، هرگز نباید به دشمنان روی خوش نشان دهیم.

به گزارش فارس ، سردار محمدنظر عظیمی در مراسم تشییع پیکر شهید ابراهیم‌خانی، اولین شهید مدافع حرم ملایر، با اشاره به اینکه شهادت به عنوان یک اصل مهم قرآنی ریشه در دین و اعتقادات ما دارد، اظهار داشت: پاسداری از باورها و اعتقادات، حد و مرز نمی‌شناسد.

وی با اشاره به شهادت شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: شهدای ما به خاطر دفاع از اسلام و قرآن از همه هستی خود گذشتند و در راه اعتقاداتشان به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.

مسئول قرارگاه نجف اشرف با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ما نیز بر پایه همین اعتقادات بود، گفت: ما در آن زمان، هزاران شهید را تقدیم اسلام کردیم و امروز در عرصه‌ای دیگر جوانان برومند کشورمان از آرمان‌های دین و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: جوانی که امروز داوطلبانه به جبهه دفاع از اسلام در سوریه می‌رود؛ با آگاهی کامل از پایان راه در این عرصه قدم گذاشته و خوب می‌داند که چه راهی را برای خود برگزیده است.

عظیمی رمز موفقیت ملت ایران در همه عرصه‌ها را شهادتطلبی و مقاومت در برابر مستکبران دانست و تصریح کرد: شهادت، افتخار ملت ولایی ایران است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شناخت ماهیت دشمن گفت: امروز مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، از جنایتکارانی که بشریت را مورد تهاجم قرار دادهاند، حمایت می‌کنند.

مسئول قرارگاه نجف اشرف افزود: پیام اصلی شهدا به همه ما، شناخت واقعی ماهیت دشمن و جنایتکاران تاریخ است تا بدانیم، هرگز نباید به دشمنان روی خوش نشان دهیم.

وی تصریح کرد: امروز فرزند عزیزی که از خطه ملایر به خیل شهدا پیوسته است، توسط موشک‌های مجهز همین جنایتکاران تاریخ به شهادت رسیده است.

عظیمی گفت: همه امروز آمده‌یم تا یک بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب بیعتی دوباره داشته باشیم و در این راه ثابت‌قدم و مستحکمتر از گذشته حرکت کنیم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در این برهه از زمان به تکلیفمان عمل کرده و در راستای دفاع از خون شهدا در راه ولایت حرکت کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار