در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل؛

جلسه کمیته اجرایی و پشتیبانی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل تشکیل شد

فرهاد عظیمی گفت: تلاش می کنیم از دکتر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت برای شرکت در مراسم افتتاحیه سمپوزیوم دعوت تا این آیین حتی الامکان با حضور ایشان برگزار شود.
کد خبر: ۲۱۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 12 April 2016

جلسه کمیته اجرایی و پشتیبانی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل عصر دوشنبه در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد عظیمی رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان در این نشست با بیان این که (پیش به سوی روابط عمومی ایده آل و آرمانی) به عنوان شعار این رویداد علمی تعیین شده است گفت: بنابه درخواست همکاران روابط عمومی سازمان ها و دانشجویان روابط عمومی و ارتباطات ، مهلت ثبت نام و شرکت در سمپوزیوم تا ۲۰ اردیبهشت سال جاری تمدید گردیده است.

وی افزود : تلاش می کنیم از دکتر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت برای شرکت در مراسم افتتاحیه سمپوزیوم دعوت تا این آیین حتی الامکان با حضور ایشان برگزار شود.

بهزاد مجیدی، معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن تشریح جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها به عنوان چشم بینای سازمان عمل می کنند و در همین راستا دست اندرکاران این حوزه باید به سمت روابط عمومی مدرن و پیشرفته حرکت کنند.

وی اظهارامیدواری کرد: برگزاری این سمپوزیوم در ارتقای جایگاه و عملکرد روابط عمومی های استان موثر واقع شود.

در ادامه نشست ، اعضا در خصوص وظایف این کمیته از جمله نحوه برگزاری افتتاحیه، اختتامیه و کارگاه ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار