يکي از مهمترين نيازهاي کارکنان پليس، بهداشت و درمان است

کد خبر: ۲۱۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 13 April 2016

به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي استان ضمن اشاره به ماموريت‌هاي مختلف و گسترده پليس در جامعه، گفت: امروزه يکي از مهمترين نيازهاي کارکنان پليس موضوع بهداشت و درمان است.

سردار "ايرج کاکاوند" در آستانه هفته سلامت و در ديدار با رئيس و معاونان دانشگاه علوم پزشکي شهيد صدوقي يزد، خاطرنشان کرد: استان يزد يکي از استان‌هاي امن کشور بوده و اين امنيت نيز به سادگي به دست نيامده است.

وي امنيت کنوني اين استان را حاصل تلاش و زحمات شبانه‌روزي کارکنان نيروي انتطامي و همچنين کارکرد خوب دستگاه‌هاي دخيل در امر امنيت برشمرد و گفت: اقدامات خوب ساير دستگاه‌هاي امنيتي در پشتيباني از پليس، موجب به دست آمدن اين امنيت مطلوب در سطح استان شده است.

کاکاوند ضمن اشاره به اقدامات و فعاليت‌هاي پليس استان يزد در سال گذشته، افزود: رصدي که ناجا از عملکرد پليس اين استان داشته، نشانگر وضعيت خوب امنيتي و همچنين ارتقاء در همه شاخص‌هاي امنيتي بوده است.

وي با اشاره به آسيب‌هاي اجتماعي که امروزه جامعه را تهديد مي‌کند، خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين اين آسيب‌ها که ريشه در بسياري از جرايم دارد، بحث قاچاق، توزيع و تبعات سوء مصرف موادمخدر است.

اين مقام ارشد پليس برخورد با اين موضوع را جزو اولويت‌هاي اصلي پليس استان يزد دانست و گفت: با برنامه‌ريزي و تلاش‌هاي شبانه‌روزي ماموران پليس در سال گذشته شاهد افزايش 51 درصدي کشفيات موادمخدر نسبت به سال 93 و همچنين افزايش 100 درصدي کشف نسبت به سال 92 نيز بوده‌ايم.

کاکاوند، هروئين را يکي از مواردي که ريشه و ارتباط بسيار نزديکي با ساير جرايم دارد، دانست و افزود: در سال گذشته ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد بيش از دو تن و 400 کيلو هروئين کشف کردند.

وي، سختي اين کارها را بر دوش ماموران پليس دانست و گفت: يکي از مهمترين نيازهاي امروز کارکنان پليس موضوع بهداشت و درمان است که اين امر از اواخر سال 94 به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامي استان ضمن اشاره به آماده و بهسازي فضا و محيط بهداشت و درمان اين استان، افزود: پليس يزد نيازمند ياري، مساعدت و پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي استان در ايجاد يک مرکز مجهز درماني براي کارکنان است که اميدواريم با تعاملات صورت گرفته در آينده اي نزديک شاهد به دست آمدن اين مهم نيز باشيم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار