فرمانده نیروی انتظامی استان قم خبر داد

کاهش 43 درصدی تصادفات در نوروز امسال

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به کاهش تصادفات در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: امسال شاهد افزایش 15 درصدی مسافران و کاهش 43 درصدی تصادفات بودیم که این یک امر بی‌نظیر در 10 سال گذشته است.
کد خبر: ۲۱۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶ 19 April 2016
به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی امشب در مراسم تجلیل از کارکنان برتر نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر استان قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد گفت: هر سازمانی موظف است که در چارچوب قوانینی که برایش تعریف شده حرکت کند اما اینکه برخی از ارگان‌ها در کنار هم قرار بگیرند و ضمن تمرکز بر وظایفشان فعالیت‌های گسترده‌تری را انجام دهند یک امر بدیع  و قابل تقدیر است.

وی افزود: نیروی انتظامی و جمعیت هلال‌احمر استان قم در نوروز امسال، وحدت، هماهنگی و همکاری را دیکته کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به هماهنگی همه ارگان‌های استان در نوروز سال جاری ابراز کرد: هماهنگی اورژانس، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و همه ارگان‌های استان مایه رقم زدن نوروزی خوب برای مردم شد.

مجتبایی با اشاره به کاهش تصادفات در تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: امسال شاهد افزایش 15 درصدی مسافران و کاهش 43 درصدی تصادفات بودیم که این یک امر بسیار مهم است و باید قدردان کسانی باشیم که این شرایط را ایجاد کردند و برای حفظ جان مردم همه توان خود را به کار بردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: این آمار در 10 سال گذشته بی‌نظیر بوده است و بیانگر این امر است که هماهنگی و هم‌افزایی ارگان‌های استان با هم‌دیگر نتیجه‌های خوبی را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: ما در همه ماموریت‌ها دست پروردگار را بالای سر خود حس می‌کردیم و عنایت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) را شاهد بودیم.

مجتبایی نظرسنجی‌های انجام شده درباره عملکرد نیروی انتظامی استان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: رضایت بالای 80 درصدی مردم از عملکرد پلیس را افتخاری برای خود می‌دانیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار