ثبت بالاترین اقامت مسافران نوروزی در نوشهر

کد خبر: ۲۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 11 April 2015
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر از ثبت بالاترین اقامت مسافران نوروزی در این شهرستان در بین شهرهای مازندران خبر داد.

مهدی اسحاقی در گفتگو با  مهر با بیان آنکه در بین شهرهای مازندران، بیشتر ثبت اقامت – شب درشهرستان نوشهر صورت گرفته، خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۳۷۰ هزار نفر اقامت- شب در نوشهر ثبت شده است.

وی با اشاره به مناطق گردشگری مورد استفاده و بازدید مسافران در نوشهر افزود: بیشترین ثبت آمار بازدید مسافران و گردشگران در شهرستان نوشهر از مجموعه سی سنگان، سیترا، سد خاکی آویدر و موزه مردم شناسی کندلوس بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر با بیان اینکه خدمت رسانی در تاسیسات گردشگرپذیری دائم و موقت، نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری برخوردار بده و توزیع بیش از ۵۰ هزار اقلام تبلیغاتی صورت گرفته خاطرنشان کرد: در طول ایام نوروز ۹۴، دو اکیپ کارشناسان نظارت از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشهر از تاسیسات گردشگری بطور مستمر و فعال حضور داشتند و که در این ایام ۳۲۶ مورد بازید انجام گرفته که ۲۶ مورد تشویق و ۳۵ مورد منجر به تذکر گردید.

دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نوشهر با اشاره به دایر شدن نمایشگاه ملی صنایع دستی در نوشهر و با بیان آنکه  صنایع دستی ۲۰ استان کشور در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شد گفت:  بیش از ۱۲۰هزار نفر از این نمایشگاه  بازدید می کنند.

 وی با اشاره به افزایش مدت ماندگاری و اقامت مسافران در شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: نسبت به مشابه قبل طول اقامت یک شب در تاسیسات گردشگری و اقامتی نوشهر به دو شب افزایش یافته و ۲۰ درصد نیز افزایش داشته است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار