در روز پدر برگزار شد:

عیادت و دیدار اعضای جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی و جمعی از کارکنان فرهنگسرای جوان ارومیه از پدران و مادران خانه سالمندان فردوس+تصویر

اعضای جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان آذربایجان غربی و جمعی از کارکنان فرهنگسرای جوان ارومیه، به مناسبت میلاد امام علی -علیه السلام-و روز پدر ، از پدران و مادران خانه سالمندان فردوس عیادت و دیدار کردند.
کد خبر: ۲۱۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 21 April 2016
عیادت و دیدار اعضای جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی از پدران و مادران خانه سالمندان فردوس+تصویر
به گزارش تابناک آذربایجان غربی اعضای هیأت اجرائی و اعضای افتخاری و جوانان جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی  و جمعی از کارکنان فرهنگسرای جوان ارومیه،در یک اقدام فرهنگی و انسان دوستانه و با تدارک و تهیه هدایایی به دیدار و عیادت سالمندان ساکن در مجتمع فرهنگی و سرای سالمندان فردوس رفتند.
در این دیدار اعضای جمعیت دفاع از ملت فلسطین وکارکنان فرهنگسرای جوان ارومیه، برای پدران و مادران خانه سالمندان آرزوی سلامتی نموده و روز پدر را به پدران تبریک گفتند.




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است … روزت مبارک .
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار