رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد:

بروز برخی تخلفات از سوی بعضی ستادهای تبلیغاتی نامزدها

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی خواستار توجه هر چه بیشتر نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و هواداران آنها به اخلاق انتخاباتی و فعاليت در چارچوب قانون شد.
کد خبر: ۲۱۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 25 April 2016
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی خواستار توجه هر چه بیشتر نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و هواداران آنها به اخلاق انتخاباتی و  فعاليت در چارچوب قانون شد.

دكتر سعيد شبستري در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دهم در سطح استان، شاهد بروز برخی تخلفات از سوی بعضی ستادهای تبلیغاتی نامزدها بودیم که این موارد به شکل مستند و مدون به ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ارسال شده است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت پایبندی تمام فعالان این عرصه به قانون افزود: طبق قانون انتخابات تمام فعالیت‌ها و اقدامات نامزدها و هواداران آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر تخلفی در این زمینه به مراجع ذی‌صلاح  درستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی مستقر در دادگستري، ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: مجریان برگزاری انتخابات باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به‌کار گیرند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی افزود: در این مرحله از انتخابات 18 کاندیدا برای کسب 9 کرسی باقی‌مانده استان در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که آذربایجان شرقی بیشترین تعداد کاندیدا را در مرحله دوم دارد.

شبستری با بیان اینکه تبلیغات برای رقابت سالم است، افزود: هدف ما برگزاری صحیح انتخابات است و مردم نیز تحرکات نامزدها و میزان پای‌بندی آنها به قانون را رصد می‌کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري آذربايجان شرقي همچنين با قدردانی از اصحاب رسانه و خبر، از آنها خواست تا همچون مرحله اول انتخابات، در دور دوم نيز به ایجاد فضای نشاط سیاسی در استان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار