با هدف اشاعه فرهنگ حجاب

راهپیمایی حافظان حجاب در ساری

راهپیمایی حافظان حجاب دختران مرکز ریحانةالنبی ساری با قرائت قطعنامه برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 02 May 2016
به گزارش تابناک مازندران،راهپیمایی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی مرکز مازندران با عنوان «حافظان حجاب» از میدان ساعت به‌سمت میدان شهرداری این شهرستان برگزار شد.

دختران محجبه پس از طی کردن مسیر در میدان شهرداری ساری تجمع کردند و خواستار حفظ عفاف و حجاب از سوی خواهران جامعه و تقویت بنیه فرهنگی و دینی در جامعه شدند.

مسئول امور بانوان مرکز حجاب ریحانةالنبی ساری در حاشیه تجمع حافظان حجاب اظهار کرد: این راهپیمایی با حضور دختران مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان ساری برگزار شد.

حمیده‌سادات موسوی با بیان اینکه راهپیمایی حافظان حجاب با حضور هزار و 500 نفر از خواهران محجبه ساری برگزار شد، افزود: برگزاری چنین راهپیمایی‌هایی می‌تواند به سطح آگاهی‌بخشی خواهران از حجاب و عفاف فاطمی کمک کند.

وی پاسداشت و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این راهپیمایی دانست و ادامه داد: امروزه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه در حال کمرنگ شدن است و این امر می‌طلبد مسئولان نسبت به آن چاره‌ای اساسی تدبیر کنند.

سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس از شعارهای دانش‌آموزان در راهپیمایی حافظان حجاب بود و خواستار جلوگیری از هجمه‌های دشمن در فضای مجازی و سطح جامعه از سوی مسئولان شدند.

راهپیمایی حافظان حجاب با قرائت قطعنامه پایانی توسط یکی از دانش‌آموزان خاتمه یافت.

در قسمتی از این قطعنامه آمده: ما حافظان حجاب، چادر را همانند پرچم جمهوری اسلامی دانسته و در دفاع از این نماد مقدس همچون مدافعان حرم اهل بیت (ع) از حریم خود دفاع می‌کنیم تا حریم دختران ایرانی همچون حرم حضرت زینب (س) حفظ شود و مرهمی باشد بر دل همسران، دختران، مادران و خواهران شهیدان دفاع حرم اهل‌بیت (ع).

 در پایان این تجمع دختران حافظان حجاب به خواهران حجاب هشدار دادند تا با تبلیغات مسموم فریب دشمن را نخورند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار