خود اظهاری واحدهای صنعتی استان

سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی بر توجه واحدهای صنعتی به ارائه خوداظهاری در طرح پایش تاکید کرد.
کد خبر: ۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 13 April 2015

سعید موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح پایش آلایندگی واحدهای صنعتی در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این خصوص نیز اقدامات قابل توجهی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مشمول ارائه طرح خوداظهاری، افزود: 420 واحد مجاب هستند میزان آلایندگی واحدهای خود را ارائه دهند که در این خصوص عملکرد واحدهای صنعتی چندان مطلوب ارزیابی نمی‌شود.

موسوی تصریح کرد: از این تعداد 289 واحد اقدام به ارائه خوداظهاری کرده است که انتظار می‌رود مابقی واحدها نیز اهتمام جدی و کافی در این زمینه داشته باشند.

سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی موسوی سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش اداره کل از تعداد 773 پایش در قالب طرح خوداظهاری در سال 93 خبر داد.

سرپرست حوزه معاونت نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه این طرح در راستای رفع و کاهش آلایندگی هوا توسط واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پس از ارائه خوداظهاری، واحدهایی که بیش‌ترین میزان آلایندگی را دارند باید نسبت به رفع مشکل آلایندگی واحد خود اقدام کنند.

موسوی اعلام کرد: در این راستا از توان بخش خصوصی که در قالب آزمایشگاه‌های معتمد در حال فعالیت هستند کمک گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار