خريد سهام در بورس منطقه اي مازندران ركورد زد

٦٨ درصد سهام مبادله شده روز شنبه در بورس منطقه اي مازندران به خريد و ٣٢ درصد به فروش اختصاص داشت كه با توجه به وضعيت خريد سهام در اين منطقه ، امروز شاهد ثبت ركورد در خريد سهام در سال ٩٥ هستيم.
کد خبر: ۲۲۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 07 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، اين در حالي است كه شاخص قيمت بورس امروز شنبه با ٦١٠ واحد كاهش نسبت به روز كاري گذشته به ٧٧ هزار و ٤٢٤ واحد رسيد.

اما گزارش نخستين روز هفته سوم كاري بورس منطقه اي مازندران ، نشان مي دهد ١٣ ميليون و ٣٤٧ هزار و ٩٢٠ سهم به ارزش ٢٨ ميليارد و ٧٦٣ ميليون ريال روز شنبه در استان معامله شده است.
٩ ميليون و ٣٣٦ هزار و 896سهم به ارزش ١٩ ميليارد و 559 ميليون ريال از سهام دادو ستد شده امروز در بورس منطقه اي مازندران به خريد و چهار ميليون و 11هزار و ٢٤ سهم به ارزش ٩ميليارد و ٢٠٤ ميليون ريال به فروش اختصاص داشت كه سهم خريد ٦٨ و سهم فروش ٣٢ درصد بود.
اين درحاليست كه بيشترين سهام خريداري شده در بورس منطقه اي مازندران به شنبه هفته گذشته اختصاص داشت.
شنبه گذشته نيز شاهد افزايش تمايل مازني ها به خريد سهام پس از دو هفته كاهش رغبت بوديم كه در اين روز بيش از هفت ميليون و 255 هزار سهم به ارزش 14 ميليارد و 940 ميليون ريال خريداري و بيش از سه ميليون و 975 هزار سهم به ارزش 9 ميليارد و 113 ميليون ريال فروخته شد.
62 درصد سهام مبادله شده شنبه گذشته در بورس منطقه اي مازندران مربوط به خريد و 38 درصد نيز مربوط به فروش بوده است.
براساس اين گزارش، سهام شركت هاي پارس خودرو، ايران خودرو، سايپا، آهنگري تراكتورسازي ايران و ماشين سازي اراك بيشترين ارزش معاملات امروز بورس منطقه اي استان را به خود اختصاص دادند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار