برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

کد خبر: ۲۲۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹ 08 May 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدشهر از برگزاری بیش از صدها برنامه فرهنگی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدهادی جوادی‌نیا ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی ستاد اوقات فراغت دانش‌آموزان در محمدشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان باید یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف ما باشد.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن نسل نوجوان و جوان جامعه لذا باید تدابیر اساسی برای سوق دادن نسل امروز به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی انجام شود.

رئیس اداره ارشاد محمدشهر افزود: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف در نظر دارند تا آسیب‌های مختلفی را به کشور وارد کنند و از آنجایی که نوجوانان و جوانان از سرمایه‌های بزرگ این کشور محسوب می‌شوند لذا با هدف قرار دادن این قشر در نظر دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

جوادی با اعلام اینکه مقابله با این ترفندهای دشمنان تنها با آگاه‌سازی و هوشیار کردن نوجوانان و جوانان امکان‌پذیر است، تأکید کرد: باید نسل امروز را از دسایس دشمنان به درستی آگاه کرده و به آنان بفهمانیم که هدف دشمنان تنها ضربه زدن به کشور است.

وی تصریح کرد: هنگامی که دشمن دید در صحنه نظامی نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند لذا با تهاجمات فرهنگی و هدف قرار دادن اعتقادات مذهبی و دینی نسل امروز به مبارزه و مقابله با کشور پرداخت.

جوادی گفت: البته در این جبهه نیز دشمنان هربار با شکست‌های بزرگی مواجه شده‌اند و تمامی نقشه‌های آنان خنثی شده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان باید از توان و ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف بهره برد گفت: در این راستا و برای اینکه بتوانیم مخاطبان بیشتری را برای حضور در برنامه‌های اوقات فراغت داشته باشیم باید از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای و غیر جذاب به شدت بپرهیزیم.

رئیس اداره ارشاد محمدشهر با اعلام اینکه یک ماه از زمان اوقات فراغت دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان قرار می‌گیرد، افزود: در این ماه بزرگ بهره‌مندی از کلاس‌های مختلف از قرآن، احکام، تفسیر قرآن و .... نیز یکی از مهمترین برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار