گرامیداشت روز زن در کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، 60 مادر نمونه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ارومیه در مراسم گرامیداشت روز زن تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 14 April 2015

در این مراسم که صبح دیروز، 24 فروردین‌ماه همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و سالروز ولادت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) در محل کانون فرهنگی محبان ولایت برگزار شد، یکی از استادان حوزه و دانشگاه با تبریک این روز خجسته به زنان و مادران تحت حمایت، مقام و منزلت زن را با استناد به آیات و روایات وارده تشریح کرد و حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه تقوا و الگوی کاملی برای زنان عصر حاضر دانست.

وی اظهار کرد: نقش حضرت فاطمه(س) در مقام همسرِ علی(ع) و مادرِ فرزندانش چنان نقش بارزی است که با گذشت قرن‌ها از زمان حیات آن بزرگوار، روان‌شناسان و کارشناسان امور خانواده همچنان برنقش آن بانوی ارجمند تأکید می‌ورزند و ایشان را همسر و مادر نمونه‌ای می‌دانند که در دوران کوتاه حیات خود همانند آفتابی درخشید و نور آن خانواده‌های مسلمانان را روشن کرد.

یادآور می‌شود، در مراسم گرامیداشت روز زن که از سوی کمیته امداد شهرستان ارومیه برگزار شد، کلیه شرکت‌کنندگان با اهدای هدایایی شامل هدایای نقدی و لوازم آشپزخانه تجلیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار