ایجاد یک مرکز پیام‌رسانی به مسئولان

وی ایجاد این مرکز را گامی در راستای ایجاد دولت الکترونیک بیان کرد و افزود: با ایجاد مرکز ارتباطات مردمی براساس کد ملی مشکلات مردم رسیدگی می‌شود
کد خبر: ۲۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 14 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدعلی نجفی ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز سامد، اظهار داشت: تلاش دولت این است با راه‌اندازی ارتباطات مردمی مردم را از سرگردانی و ایجاد مشکلاتی که در سال‌های قبل برای رساندن مشکلات مردم به گوش رئیس جمهور وجود داشت بکاهد و با ایجاد این مرکز و پیام‌رسانی به مسئولان مشکلات مردم سریعتر و بهترین رسیدگی می‌شود.

وی ایجاد این مرکز را گامی در راستای ایجاد دولت الکترونیک بیان کرد و افزود: با ایجاد مرکز ارتباطات مردمی براساس کد ملی مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم از این فرصت باید به نحو مطلوب استفاده کنند، گفت: طی 48 ساعت آینده این مرکز به طور جد پاسخگوی مردم است و پس از آن مشکلات اعلام شده با برنامه‌ریزی رسیدگی می‌شود.

نجفی از مردم گیلان خواست مشکلات و علاقمندی خود را در تماس با سامانه تلفنی 111 به گوش رئیس جمهور برسانند و خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار نفر کارشناس در این مرکز پاسخگوی مردم هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار