اتمام پروژه‌های نیمه تمام کرج در سال جاری

کد خبر: ۲۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 15 April 2015
شهردار کرج با اشاره به وجود چندین پروژه بزرگ در کلانشهر کرج گفت: پروژه‌های نیمه تمام در سال جاری به اتمام و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش فارس از کرج، علی ترکاشوند ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش سرانه فضاهای مختلف در این کلانشهر است.
وی با تأکید بر اینکه کرج نیازمند توسعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی است افزود: هم اکنون چندین پروژه مهم در دست احداث است که طی سال‌های گذشته هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است لذا امسال با تلاش مضاعف و پیگیری‌های اساسی این پروژه‌ها نیز به اتمام خواهد رسید.
این مسئول تصریح کرد: تکمیل این پروژه‌ها به صورت ویژه در دستور کار قرار داده شده است که بر مبنای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» و در راستای تقویت اقتصاد شهری و مشارکت با بخش خصوصی این پروژه ها در سال 94 به اتمام خواهد رسید.
شهردار کرج به معاونین و شهرداران در مناطق مختلف تأکید کرد که باید برای توسعه خدمات رسانی‌ها تلاش خود را دوچندان کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
ترکاشوند ادامه داد: این کلانشهر ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه و پیشرفت دارد لذا باید با شناسایی این ظرفیت‌ها و با استفاده درست از آنها تحولات اساسی را در کرج ایجاد کنیم.
وی رفع محرومیت‌ها، رفع نقاط ضعف و توزیع و عادلانه امکانات را مهم‌ترین وظیفه دانست و گفت: باید به سمت عدالت اجتماعی پیش برویم و مناطق کم برخوردار را از محرومیت‌های موجود برطرف کنیم.
شهردار کرج بر ضرورت جاری شدن رویکرد تعاملی و همکاری دو سویه مسئولان و شهروندان به عنوان ابزاری کارآمد که تحقق اهداف و پیشبرد افق های آینده جامعه شهر نشینی را سبب می شود، بیان کرد: شهرداری کرج برای تحقق این مهم اهتمام ویژه ای داشته و بر انجام آن نیز اصرار و تاکید دارد.
ترکاشوند، اجرای فعالیت‌های عمرانی اعم از جدول گذاری، آسفالت و زیرسازی معابر و پیاد‌ه‌روسازی را از جمله وظایف و امورات بدیهی و ذاتی شهرداری عنوان کرد و افزود: مدیران مناطق ضمن اجرایی کردن این اقدامات باید با به کارگیری تمهیدات لازم همچنین نیازسنجی، پاسخگوی نیازهای به حق شهروندان باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیاوش
|
United Kingdom
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
سلام نیم نگاهی هم به گرمدره بیاندازید دعای مردم ورضای خدارا درپیش خواهدداشت
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار