مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي گيلان خبر داد:

احداث تصفيه خانه‌هاي شهرک‌هاي صنعتي استان در راه است

به گزارش تابناک، طهمورث لاهوتي اشکوري حفظ محيط زيست و رعايت مسائل زيست محيطي را جزئي از اهداف سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران عنوان و اضافه کرد: شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان با اقدامات متعدد تلاش کرده تا اين مهم را در امور تحقق بخشد.
کد خبر: ۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴ 06 January 2015
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي گيلان گفت: اين شرکت به عنوان حامي محيط زيست احداث تصفيه خانه‌هاي شهرک‌هاي صنعتي استان را با مبناي رعايت کامل مسائل زيست محيطي پي گيري مي‌کند.

به گزارش تابناک، طهمورث لاهوتي اشکوري حفظ محيط زيست و رعايت مسائل زيست محيطي را جزئي از اهداف سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران عنوان و اضافه کرد: شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان با اقدامات متعدد تلاش کرده تا اين مهم را در امور تحقق بخشد.

وي طبيعت و محيط زيست را موهبتي الهي دانست و يادآور شد: هر گونه آلودگي در محيط زيست بر کيفيت و چرخه طبيعي اثر مي‌گذارد و پي آمدهاي زيان باري در بر دارد.

لاهوتي اشکوري احداث تصفيه خانه‌ها در شهرک‌ها و نواحي صنعتي را ضروري دانست و گفت: احداث تصفيه خانه‌هاي شهرک صنعتي لاهيجان و آستانه اشرفيه از نمونه‌هاي در دست اجراي اين شرکت مي‌باشد.

وي در ادامه با اشاره به سفر اخير يک مقام محيط زيست کشور به گيلان گفت: حضور معاون محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست کشور و بازديد از دو شهرک صنعتي لاهيجان و آستانه اشرفيه نشان از اهميت و جايگاه شرکت شهرک‌ها در رعايت مباحث زيست محيطي دارد.

لاهوتي اشکوري اضافه کرد: اين مقام محيط زيست کشور طي بازديد از دو شهرک صنعتي يادشده به اين نکته اشاره داشت؛» شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان گيلان در رعايت مسائل زيست محيطي پيشرو مي‌باشد. «به گفته وي، مديرکل سازمان محيط زيست گيلان هم در اين بازديد به اين نکته تاکيد داشت؛ که» شرکت شهرک‌هاي صنعتي گيلان پيش از بازديد کار‌شناسان سازمان محيط زيست، در رفع نقايص و موارد زيست محيطي ورود کرده و به موقع مشکلات را از پيش رو بر مي‌دارند و از اين اقدام تقدير کرد. «

رييس هيئت مديره شرکت شهرکهاي صنعتي استان گيلان در ادامه بيان کرد: دوتصفيه خانه شهرکهاي صنعتي آستانه اشرفيه و رودسر تا پايان سال 94 به بهره برداري مي‌رسد و تصفيه خانه ناحيه صنعتي کوچيچال فومن نيز در مرحله مناقصه قرار دارد.

وي در پايان بيان کرد: تصفيه خانه شهرک صنعتي آستانه اشرفيه با ظرفيت تصفيه 160 متر مکعب در روز و 25 درصد پيشرفت فيزيکي و تصفيه خانه شهرک صنعتي رودسر با ظرفيت 165 متر مکعب در روز و 30 درصد پيشرفت فيزيکي در حال ساخت مي‌باشد. دو هزار و 600 واحد صنعتي در استان گيلان فعال است.

  

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار