نماینده اسدآباد از استیضاح برخی وزرا خبر داد

هر وزیری که از برنامه اقتصاد مقاومتی عقب بماند و یا در حوزه کاری‌‌اش پیشرفتی نداشته باشد، استیضاح می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 09 June 2016
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت: هر وزیری که از برنامه اقتصاد مقاومتی عقب بماند و یا در حوزه کاری‌‌اش پیشرفتی نداشته باشد، استیضاح می‌شود.

به گزارش فارس، اکبر رنجبرزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: لازمه تحقق این شعار داشتن برنامه، اجرای درست و به موقع آن است.

وی با بیان اینکه ارزیابی مجلس از وزرای دولت در بحث اقتصاد مقاومتی است، افزود: هر وزیری که از برنامه اقتصاد مقاومتی عقب بماند و یا در حوزه کاری‌ خود پیشرفتی نداشته باشد، آن وزیر را استیضاح خواهیم کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزرای فاقد برنامه به پیشنهاد دولت و یا مجلس باید کنار بروند تا افراد با برنامه و کارآمدی که در راستای استقلال اقتصادی کشور گام برمی‌دارند، وارد عرصه کار و خدمت شوند.

وی تأکید کرد: باید با توجه و اهتمام نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری، به مسائل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی جامه عمل به آن بپوشانیم.

رنجبرزاده یکی از دغدغه‌های مهم رهبری را توجه به امور ملی دانست و گفت: نمایندگان مجلس باید زمان کافی و وافی را برای امور ملی به اختیار بگیرند و دغدغه ملی داشته باشند.

وی یادآور شد: همه نمایندگان باید بدانند که ابتدا باید ظرف ثروت ملی را پر کرده و سپس سهمی برای منطقه بخواهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار