امام جمعه ایرانشهر خواستار توجه به معضلات اجتماعی شد

کد خبر: ۲۴۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 10 June 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر بر ضرورت مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه زیاد شده و دشمنان قصد دارند با تضعیف نظام خانواده این سرمایه ارزشمند را از ما بگیرند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز گفت: در حالی که مقام معظم رهبری بر مبارزه با فساد تاکید دارند اما متاسفانه بعضی از مسئولان حقوق های چند میلیونی می گیرند، میلیاردها در کشور اختلاس می شود.
امام جمعه ایرانشهر گفت: فساد و ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه اسلامی نگران کننده است، وقتی در دانشگاهی دختر و پسر با هم می رقصند چرا با آنان برخورد نمی شود، دانشگاههای ما به جای اینکه نیروهای متخصص مومن و دیندار تحویل جامعه دهند متاسفانه بعضی مواقع متخصصانی تحویل می دهند که زیر میزی می گیرند.
حجت الاسلام ابطحی از مواضع ضعیف و بی تدبیرانه سازمان ملل درباره عربستان هم انتقاد کرد و گفت: سازمانی که دم از امنیت، حقوق بشر و عدالت می زند در برابر تهدیدات عربستان سعودی عقب نشینی و این کشور را از لیست سیاه کودک کش خارج می کند، این نشان می دهد از نظر آنان هر کس در دنیا پول و زور دارد حق حیات دارد.
امام جمعه ایرانشهر گفت: عربستان حامی تروریست ها است و مفتی بزرگ این کشور به تروریست های داعش فتوا داده که چون شما در حال جهاد هستید روزه نگیرید، آخر این چه دین و مسلمانی است که مردم بیگناه را بکشید و بعد دم از مسلمانی بزنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار