انتقاد از غیبت مسؤولان سوادکوه در نماز جمعه!

کد خبر: ۲۴۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 12 June 2016
امام جمعه پل‌سفید از برخی از مسؤولانی که به نماز جمعه نمی‌روند انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران سابقه حضور در نماز جمعه پل‌سفید را ندارند و در صورت تکرار این رفتار، اسامی آنان را به ستاد نماز جمعه برای پیگیری خواهم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه‌، حجت‌الاسلام احمد قربانی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهاد‌های سوادکوه با اشاره به اینکه همه ما نیاز به تذکر داریم، گفت: مردم‌داری علم است و جامعه ما به دلیل رقابتی و انتخاباتی بودن در معرض نقد‌ها بحث‌های مختلف قرار دارد و نقد‌ها منصفانه انجام شود و این نوع نقد در جامعه رواج یابد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و اختلاف بین گروه‌های سیاسی و ضربه به جمهوری اسلامی،گناه نابخشودنی است، افزود: رفتار‌ها و گفتار‌های ما نباید به وحدت جامعه آسیب وارد کند.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به اینکه ما باید برای دولت نظام اسلامی، آرزوی موفقیت داشته باشیم، خاطر‌نشان کرد: مدیران ادارات و نهاد‌ها به نماز جمعه و جماعات توجه داشته باشند و بی‌اعتنا نباشند.

قربانی، خواستار تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط مسؤولان شد و اظهار کرد: نباید گناه را ببینیم و خاموش باشیم و مدیران مختلف برای تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سابقه فعالیت قبل از انقلاب را در کارنامه دارد و کار‌بلد است و در مسیر عزت، حکمت و مصلحت فعالیت می‌کند، از برخی از مسؤولانی که به نماز جمعه نمی‌روند انتقاد کرد و گفت: برخی از مدیران سابقه حضور در نماز جمعه پل‌سفید را ندارند و در صورت تکرار این رفتار، اسامی آنان را به ستاد نماز جمعه برای پیگیری خواهم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار