درمانگاه خیریه سلامت قلب در شیراز به بهره برداری رسید

کلینیک سلامت بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س) و کودکان شهید حجازی، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶ 02 February 2015
به گزارش ایرنا ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی روز دوشنبه اعلام کرد : ، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، کلینیک سلامت بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س)، با حضور دکتر سیدحسام الدین نبوی زاده، رییس اداره غیرواگیر دانشگاه افتتاح شد.

این کلینیک با هدف آموزش همگانی سلامت به صورت رایگان و در ارتباط با کنترل مولفه های خطرزای بیماری های قلب و عروق، افتتاح شد که در روزهای شنبه تا چهارشنبه، توسط کارشناسان و کارشناسان ارشد پرستاری، همچنین به کمک فیلم های آموزشی از ساعت 15 تا 15 و 30 دقیقه به ارائه مفاهیم آموزشی به همراهان بیماران می پردازد.

کلینیک ترک دخانیات، بخش دیگری از این کلینیک سلامت است که در این واحد، افراد سیگاری از طریق برنامه های آموزشی فردی و گروهی و فیلم های آموزشی، با مضرات مصرف دخانیات آشنا شده و با کمک کارشناسان ترک دخانیات، نسبت به ترک مصرف دخانیات ترغیب می شوند.

کلینیک طب ورزش نیز بخش دیگری است که برای کلینیک سلامت بیمارستان خیریه قلب الزهرا(س)و کودکان شهید حجازی پیش بینی شده که به کمک متخصص طب ورزش، افراد مستعد ابتلا به بیماری های قلبی عروقی با رژیم غذایی و حرکت های ورزشی مناسب آشنا می شوند.

همه خدمات ارائه شده در این کلینیک، رایگان ارائه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار