طرح «نیپا» در ستاد اقتصادمقاومتی استان البرز اجرایی می‌شود

کد خبر: ۲۴۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 21 June 2016


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: طرح نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی تحت عنوان (طرح نیپا) در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور از جمله استان البرز مصوب و اجرایی می شود.

ذبیح الله قائمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بخشی از مهم‌ترین اقدامات ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان البرز، اظهار کرد: طرح نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی تحت عنوان (طرح نیپا) در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور از جمله استان البرز مصوب و اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه برخی از این پروژه ها باید منشور پروژه داشته و مورد پایش و ارزیابی قرار گیرند، افزود: به همین سبب نظام یکپارچه و پایش پروژه های اقتصاد مقاومتی تشکیل داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: فرم هایی برای این موضوع به منظور بومی سازی این طرح در سطح استان البرز در اختیار دستگاه های اجرایی قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم در قالب این فرم ها نسخه واحدی را برای پروژه های استان البرز پایش و ارزیابی کنیم، تصریح کرد: به طور قطع رویکرد اقتصاد مقاومتی؛ عدالت بنیانی، مردمی بودن، دانش بنیانی، درون زایی و برون گرایی است.

قائمی با تاکید بر اینکه کسب اطمینان از تبدیل و ترجمان درست سیاست های اقتصاد مقاومتی به برنامه ها، طرح ها و پروژه ها از جمله اهداف نظام نیپا است، گفت: بازتخصیص منابع، حصول اطمینان از صحت اهداف و برنامه ها و تحقق اهداف از دیگر اهداف این نظام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اقتصادمقاومتی به منظور پیشبرد، هماهنگی و نظارت عالیه بر برنامه های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده که ریاست این ستاد در کشور بر عهده معاون اول رییس جمهور و دبیرخانه این مهم در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار