وام ۵۰۰ میلیونی ‌بدون‌بهره‌ درجیب ‌آقای‌مدیرعامل!

در شرایطی که مردم عادی برای گرفتن یک وام چند میلیونی با دشواری‌های فراوانی روبرو هستند گفته می‌شود در فیش حقوقی مدیرعامل بانک کشاورزی تسهیلات 500 میلیونی بدون بهره خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۲۵۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶ 29 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، با وجود افشای فیش‌های حقوقی کلان مدیران بخش‌های مختلف، هنوز برخورد جدی با متخلفان صورت نگرفته جز موارد محدودی که منجر به بازگشت وجوه به خزانه شده است و الا هنوز مدیران متخلف پشت میزهای مدیریت‌شان نشسته‌اند.

موضوع جابه‌جایی‌ها حداقل در نظام بانکی به همین جا ختم نمی‌شود و بناست در روزهای آینده مدیرعامل بانک صادرات که گفته می شود ماهانه 65 میلیون تومان بابت مدیریت این بانک دریافت می کند نیز برکنار شود.

همچنین مرد سرخه‌ای بانک ملت نیز که ماجرای ارتباطش با حسین فریدون طی چند روز گذشته نقل محافل بود هم به زودی از این بانک خداحافظی خواهد کرد و صفدر حسینی مدیرعامل صندوق توسعه ملی هم در این لیست قرار دارد.

در بانک کشاورزی هم اوضاع چندان باب میل دولت نیست؛ این بانک هم در ماجرای حقوق‌های نجومی در لیست بدها قرار گرفته است؛ گفته می‌شود مدیرعامل این بانک هم دریافتی ماهانه‌اش حدود 50 میلیون بوده ضمن آنکه تسهیلات 500 میلیونی بدون بهره نیز در فیش حقوقی وی خودنمایی می‌کند.

به گزارش تسنیم، به دنبال ارسال فهرست مجموعه حقوق‌های دریافتی متوسط یکسال اخیر مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی از سوی اعضای هیئت دولت به دفتر معاون اول رییس جمهور، جهانگیری دستور تشکیل کمیته‌ای سه نفره برای رسیدگی و تطبیق این دریافتی‌ها بر اساس قوانین و مقررات را صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از کمیته مذکور خواسته است در اسرع وقت با بررسی دقیق فهرست‌های دریافت شده از دستگاه‌ها، موارد تخلف در پرداخت‌های صورت گرفته را برای اقدامات بعدی به وی گزارش کنند.

تابناک


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
France
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
پس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نظام هماهنگ پرداخت ها فقط برای معلمان و صفوران شهرداری بنا نهاده شده است در حالی که مدیران دول مختلف نظام روی گنج خوابیده اند با برداشت آزاد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
متاسفانه گیر داده اند فقط به فیش حقوقی؟ باید میزان دریافتی سالانه مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانکها که تنها هنرشان زیاد حرف زدن و مسافرتهای سیاحتی داخلی و حتی خارجی بلاوجه و بی نتیجه میباشد هم محاسبه شود به عنوان مثال مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی سالانه از محل یک و نیم در هزار هزینه کارشناسی طرحهای مصوبه در بانک جما چند صد میلیون به جیب میزنند وحق جلسات بی حاصل و... پیشکش شان.
فانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
براستی دست مریزاد دریافتی یک فرهنگی با مدرک کارشناسی ارشد با 20 سال سابقه به دو میلیون نمیرسد اغایان چطور حیف ومیل میکنند براستی نظام هماهنگ فقط و فقط برای وزارتخانه ... و ... آموزش و پرورش اجرا شد بعد از 20سال خدمت با این حقوق ناچیز هنوز نتوانسته ام یک سرپناه تهیه کنم.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
فرق یک فرهنگی البته مثل تو( فانی) با یک بانکی اینه که اقا را اغا نمی نو یسه.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار