روز جهانی قدس روز عزت و ثابت قدمی ملت ایران در استکبارستیزی است

حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی گفت: روز جهانی قدس روز عزت و ثابت قدمی ملت بزرگ ایران بر موضع استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۵۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 01 July 2016

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ادیب یزدی در اجتماع راهپیمایان روزه دار و مومن اردبیل افزود: قدس مساله اصلی و اصولی نظام اسلامی و ملت ایران است و از آنجائی که مفهوم مقابله تمامیت کفر با تمامیت اسلام در آن نهفته است، مردم ایران به مساله قدس به عنوان مقوله ای سیاسی و قابل معامله نمی نگرند.
وی اظهار کرد: اگر امروز رسول خدا (ص) یا مولا علی (ع) حضور داشتند دلشان در برابر جنایت های صهیونیست ها سرشار از خون می شد و به درد می آمد.
وی ادامه داد: باید بدانیم که وهابیت و دشمنان اسلام برای تقویت جریان شیطانی داعش که جنایت هایش در تاریخ بی سابقه است تلاش می کنند تا میان امت اسلامی تفرقه ایجاد شود و همه این ترفند ها زیر سر آمریکا و اسرائیل است.
وی بیان کرد: روز قدس روز روشنگری، فریاد آزادیخواهی ملتی از بند رسته و روز حیات و اقتدار ایران مقتدر است و هرگز خیال نشود مساله قدس قابل عدول است و در شرایط نابسامان اقتصادی می توان از آن دست کشید.
ادیب یزدی بیان کرد: باید آگاه باشیم و بدانیم که دشمن ما بی رحم و شرور است و اگر رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نبود وضعیت امروز کشور به گونه دیگری بود.
وی خطاب به جوانان اردبیل گفت: مبادا توطئه ها و شیطنت های دشمن در وجود شما نسبت به هدف های انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کند؛ شماها باید حقیقت انقلاب اسلامی را از والدین پاک خود و از بزرگان بیاموزید و همواره بر مواضع پدران خود که همان مواضع اصولی انقلاب اسلامی است استوار بمانید.
او ادامه داد: همان گونه که امام علی (ع) بر مواضع اصولی خود ثابت قدم باقی می ماند شما جوانان نیز باید بر مواضع خود ثبات قدم داشته باشید چراکه اگر این انقلاب اسلامی ذره ای از مسیر خود منحرف شود به مقصد و غایت نورانی اش نخواهد رسید.
سخنران روز جهانی قدس در اردبیل گفت: تا زمانی که فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم زنده است ملت ما پویا و پیروز خواهند ماند و شماها ملتی هستید که تکلیف تاریخ را روشن و تشریف فرمائی منجی حق را تسریع خواهید کرد.
ادیب یزدی با قدردانی از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری در هدایت انقلاب اسلامی در گذر از پیچ های دشوار روزگار افزود: باید روحیه انقلابی در وجود مردم جریان داشته باشد و این روحیه و اراده برخاسته از روحیه انقلابی رسول خدا(ص) و امیرمومنان علی (ع) است که تداوم مسیر تابناک انقلاب اسلامی را ضمانت می کند.
مردم مومن و روزه دار اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس امروز همزمان با سراسر کشور پیش از نماز با راهپیمایی در مرکز شهر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار