تقدیر از شهرداری اردبیل در برچیدن سرعت‌گیرها

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پارکینگ‌های موجود در شهر سرعین با ورود هزاران خودرو در شبانه‌روز جوابگو نیست و باید یک فکر اساسی برای رفع گره‌های ترافیکی در سرعین اندیشیده شود.
کد خبر: ۲۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 03 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رحیم آقامحمدی صبح امروز در آستانه آغاز سفرهای تابستانی و عید فطر در نشست مسؤولان حوزه گردشگری در اردبیل اظهار کرد: پلیس راه و راهور در کنار عوامل نیروی انتظامی در قالب طرح تابستانی آماده اجرای طرح‌های مختلف برای برقراری نظم و امنیت و آرامش درسطح جامعه هستند.

وی با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده و نظر فرماندهی انتظامی استان همه تجهیزات، امکانات و تدابیر لازم برای پذیرایی شایسته از مسافران در شهرهای مختلف به ویژه اردبیل، سرعین و مشگین‌شهر اندیشیده شده است، ادامه داد: هیچ مشکلی در ارائه خدمات به هموطنانمان در حوزه انجام کارها و وظایفمان نداریم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: پارکینگ‌های موجود در شهر سرعین با ورود هزاران خودرو در شبانه‌روز جوابگو نیست و باید یک فکر اساسی برای رفع گره‌های ترافیکی در سرعین اندیشیده شود.

آقامحمدی تصریح کرد: اگر ضریب و مضروب را در ورود گردشگران به شهر سرعین در نظر بگیریم قطعا شهر سرعین که امکان تردد 5 هزار دستگاه خودرو در آن وجود دارد کشش و ظرفیت تردد 25 هزار دستگاه خودرو را ندارد به طوری که ما در سه سال قبل در یک غافل‌گیری انباشتی از خودروها و گردشگران را در مسیر ورودی به سرعین شاهد و ناظر بودیم.

وی بیان کرد: با کمبود پارکینگ و کمپینگ در سرعین روبه‌رو هستیم و امکانات دایر شده به هیچ‌وجه جوابگو نخواهد بود و کمپینگی که در بیله‌درق راه‌اندازی شده نیز به افزایش ترافیک در این محدوده منجر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: همکاران ما در پلیس راه و راهور تلاششان بر ایجاد رضایتمندی در بین مسافران و به حداقل رساندن مشکلات است و در تامین امنیت نیز نیروهای انتظامی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها حاضر شده و زمینه تامین امنیت بیشتر را فراهم می‌آورند.

آقامحمدی با قدردانی از حرکت خوب شهرداری اردبیل در حذف سرعت‌گیرها، استانداردسازی، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی آنها بیان کرد: امیدواریم این حرکت بخشی از نارضایتی‌های گردشگران و مسافران را در مورد تعدد سرعت‌گیرها فراهم آورد.

وی خطاب به شهردار سرعین اظهار کرد: پیاده‌روسازی و ایجاد فضا برای پیاده‌شهر تدبیر و حرکتی مناسب از سوی شهرداری سرعین است ولی نباید این پروژه یکباره و در تعطیلات عید فطر اجرایی شود بلکه به تدریج و به شکل آزمایشی می‌توانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

این مسؤول درمورد محدودیت‌های گردشگران خارجی در قالب تورهای ورودی به داخل محدوده شهر اردبیل بیان کرد: این تورها با اخذ مجوز از ناجا و حتی نیروی انتظامی استان می‌توانند به راحتی تردد کنند به شرط آنکه ورود و خروج آنها به شکل پراکنده نبوده بلکه در یک شرایط مناسب انجام شود.

وی تصریح کرد: با صورت حساب دربستی مشکل تردد خودروهای حامل تورهای خارجی برطرف خواهد شد و این خودروها بدون معطلی می‌توانند در مسیرهای مورد نظر تردد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داودمحرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
برچیدن پارکینگ اختصاصی کارکنان شهرداری اززیرپل بعثت که انفال راغصب کرده اند موجب امتنان همه شهروندان خواهد بود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار