فرماندار قم خبر داد

تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی در قم

فرماندار قم از تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی در قم خبر داد و گفت: این اطلس با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها تدوین شده که می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.
کد خبر: ۲۵۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹ 04 July 2016
به گزارش تابناک قم، رضا سیار ظهر امروز در کارگروه اجتماعی که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی لازم است اطلاعاتی موجود باشد تا تصمیم شایسته‌ای در این زمینه گرفته شود.

وی بیان کرد: برای رسیدن به این مهم باید دستگاه‌هایی که مسؤول هستند به شناسایی و مشکلات هر منطقه اهتمام داشته باشند و آسیب هر منطقه را احصاء کنند.

فرماندار قم ادامه داد: براساس شناسایی مناطق و احصاء آسیب‌های هر منطقه از نظر ناهنجاری‌های اجتماعی، مشخص شد هر منطقه دارای آسیب‌های به خصوصی هستند که نمی‌شود برای همه آنها به صورت واحد یک نسخه و راهکار تجویز کرد.

سیار با اشاره به آسیب‌های هر منطقه گفت: آسیب‌هایی که در مناطق سالاریه و بلوار امین وجود دارد با مشکلات خیابان آذر متفاوت است و به همین دلیل باید با توجه به شرایطی که در هر منطقه حاکم است برنامه‌ریزی کرد.

وی از تدوین اطلس آسیب‌های مناطق جغرافیایی استان خبر داد و گفت: این اطلس با همکاری نیروی انتظامی، بسیج محلات و دیگر دستگاه‌های مسؤول در استان تدوین شده است.

فرماندار قم، کاربرد این اطلس را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بر اساس این اطلس می‌شود، با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها مقابله کرد.

وی با اشاره به توانمندی معلولان بهزیستی در تولید صنایع دستی و توانمندسازی زندانیان گفت: در مرکز توانبخشی امجدی مرکزی دایر شده است که به ارائه تولیدات معلولان و زندانیان به صورت امانت فروشی اقدام می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار