توسعه پروژه‌های عمرانی در روستاها در دستور کار ویژه است

کد خبر: ۲۵۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016


مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: توسعه پروژه‌های عمرانی در روستاها در دستور کار ویژه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به مردم در روستاها و به‌روز کردن خدمات است.

وی ادامه داد: باید با توسعه پروژه‌ها و ایجاد امکانات لازم تحولات اساسی را در روستاها ایجاد کنیم و مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شویم.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز خاطرنشان کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما برای توسعه امکانات و ایجاد طرح‌های مختلف در روستاها است، لذا در این خصوص پیگیری‌های مستمری انجام می‌شود و براساس نیاز روستاها امکانات ایجاد می‌گردد.

رضوی با بیان اینکه مردم در روستاها نیز از مسؤولان انتظار دارند تا خدمات مختلفی را در مناطق خود داشته باشند، افزود: توجه به روستاها و رفع محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران در دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه توسعه و پیشرفت روستاها سبب توسعه محصولات و تولیدات در روستاها نیز می‌شود، اضافه کرد: باید با ارائه خدمات بیشتر به روستاییان آنان را تشویق به تولیدات با کیفیت کرده تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طی یکسال گذشته 220 پروژه عمرانی در روستاهای استان البرز به مرحله اجرا درآمده است خاطرنشان کرد: برای اجرایی کردن این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 376 میلیارد ریال هزینه شده است.

رضوی با تأکید بر اینکه دهیاران نیز باید برای عملیاتی کردن شعار امسال تلاش خود را دوچندان کنند، تصریح کرد: در این راستا اقتصاد مقاومتی باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دهیاران باشد.

وی با اشاره به اینکه در روستاها ظرفیت‌های خوبی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی وجود دارد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم این مهم را نیز در روستاها اجرایی کرده و به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار