امام جمعه کرمانشاه:

گروه‌های تکفیری و وهابیت ازنقشه‌های شوم استکباروصهیونیسم

امام جمعه کرمانشاه گفت استکبار و صهیونیسم با توطئه ایادی خویش به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم خویش هستند که به وجود آمدن گروه‌های تکفیری و وهابیت از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۲۵۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 08 July 2016











 به گزارش تابناک کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال لطمه زدن به انقلاب اسلامی و خدشه‌دار کردن چهره اسلام ناب محمدی هستند، افزود: استکبار و صهیونیسم با توطئه ایادی خویش به دنبال پیاده کردن نقشه‌های شوم خویش هستند که به وجود آمدن گروه‌های تکفیری و وهابیت از جمله این اقدامات است.
  امام جمعه کرمانشاه فرمایشات مقام معظم رهبری در برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال و دریافت‌کنندگان حقوق‌های نامتعارف نجومی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت:‌ دریافت حقوق‌های غیرقانونی حرام است و باید دستگاه‌های متولی و مسؤولان مربوطه به شدت با آن برخورد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برخورد با این افراد را الزامی دانست و تأکید رهبر معظم انقلاب را در این زمینه مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ فرمایشات معظم‌له برخورد هرچه سریع‌تر با متخلفان را الزامی می‌کند.
وی با بیان اینکه مملکت ما بر اساس آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های انقلابی بنا نهاده شده و نباید زحمات مسؤولان و ارزش‌های انقلاب واسطه سوءاستفاده عده معدودی موجب لطمه به اعتماد عمومی شود، گفت: نعمت انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که به واسطه آن شاهد برقراری امنیت هستیم که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

علما،‌ وهابیت را دست‌پرورده استکبار و حاصل دلارهای رژیم آل سعود دانست و گفت:‌ فعالیت این گروه‌های تندرو که هیچ بویی از اسلام نبرده‌اند تنها موجب برهم زدن اتحاد جهان اسلام و خدشه‌دار کردن چهره اسلام واقعی است.
 وی با تأکید بر اینکه همه مسلمانان باید اتحاد خویش را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری که بر اساس دوراندیشی است باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا شاهد شکوفایی بیش از پیش انقلاب اسلامی باشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار