رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اعلام کرد: اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم‌سازی مدارس استان

داود محمدی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش دستور یک میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه برای مقاوم سازی مدارس استان داده است
کد خبر: ۲۵۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 10 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سرویس اجتماعی صبح قزوین، داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس روز گذشته(شنبه) در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک، از چهار دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای خدمت رسانی به سیستم آموزشی استان خبر داد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: وزیر آموزش و پرورش دستور یک میلیارد تومان اعتبار مازاد بر بودجه اصلی برای مقاوم سازی مدارس داده است.
وی همچنین تقویت بنیه اعتباری برای هوشمند سازی، سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس، تجهیز و تکمیل نمازخانه و پروژه های فرهنگی را از وعده های وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد.
محمدی در ادامه از کلنگ زنی دانشگاه فرهنگیان با عنوان شهید رجایی خبر داد و گفت: مقدمات این طرح انجام شده و قرار است بودجه این پروژه از منابع وزارت آموزش و پرورش تامین شود.
وی اضافه کرد: طرح های ذکر شده تا پایان امسال اجرایی می شود.
استان قزوین بیش از ۲۲۷ هزار و ۱۳۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که ۱۱۰ هزار و ۵۷۳ نفر آنها دختر و ۱۱۶ هزار و ۵۶۱ نفر پسر هستند و این افراد در ۲ هزار و ۲۰۹ واحد آموزشی تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار