برگزاری پنجمین یادمان روح‌الله داداشی در کرج

کد خبر: ۲۵۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 12 July 2016

 

برادر مرحوم روح‌الله داداشی گفت: پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم داداشی پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.

 

علی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: روح‌الله داداشی یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران جوان ایرانی بود که در کنار کسب افتخارات ملی و جهانی برای مردم به ویژه شهروندان استان البرز، از نظر اخلاقی نیز الگو بود.

 

وی افزود: یکی از موضوعاتی که همواره از سوی روح‌الله مورد توجه و تاکید قرار داشت، عمل به آموزه‌های دینی و اخلاق‌مداری در جامعه بود و هرگز حاضر نمی‌شد که در برابر مردم فخرفروشی کند.

 

برادر روح‌الله داداشی که خود از قهرمانان ورزشی استان البرز و کشور است، تصریح کرد: مردم‌داری، رفتار خوب با شهروندان، احترام به بزرگ‌تر به ویژه پیشکسوتان از جمله ویژگی‌های اخلاقی روح‌الله بود.

 

وی گفت: متاسفانه بر اثر یک اتفاق عجیب، روح‌الله داداشی در اوج دوران ورزشی و در شرایطی که سال‌ها به عنوان قوی‌ترین مرد ایران شناخته می‌شد، جان خود را از دست داد و این امر آسیب جدی به ورزش پرورش اندام ایران وارد کرد.

 

علی داداشی بیان داشت: پس از درگذشت این ورزشکار با اخلاق، شاهد هستیم که هر ساله، مردم بسیاری در سالروز درگذشت روح‌الله به کرج می‌آیند و به صورت خودجوش، مراسم بزرگداشت و یادمان این ورزشکار با اخلاق را برگزار می‌کنند.

 

وی افزود: امسال نیز تعدادی از علاقه‌مندان به ورزش پرورش اندام و از دوستداران روح‌الله داداشی در تماس با خانواده ما اعلام کردند که می‌خواهند سالگرد درگذشت این ورزشکار را همچون سال‌های گذشته برگزار کنند.

 

علی داداشی ادامه داد: پنجمین سالگرد درگذشت روح‌الله داداشی امسال نیز در جوار بارگاه متبرک امامزاده محمد(ص) کرج برگزار می‌شود و امیدواریم با حضور جامعه ورزشی کشور و استان البرز و عموم مردم به ویژه همشهریان روح‌الله بتوانیم مراسمی در خور شان و جایگاه این ورزشکار با اخلاق برگزار کنیم.

 

وی گفت: این نکته که هر ساله مراسم سالگرد روح‌الله داداشی به صورت باشکوه و با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و به ویژه مردم شهرستان کرج برگزار می‌شود، باید درس بزرگی برای نسل جوان ما باشد.

 

علی داداشی در پایان بیان داشت: این امر نشان می‌دهد که افتخارات و مدال‌های ورزشی در برابر داشتن اخلاق جوانمردی و پهلوانی بسیار ناچیز است و اگر ورزشکاران جوان ما می‌خواهند در میان مردم محبوب و الگو باشند، باید ابتدا به مولی علی(ع) اقتدا کرده و از رفتار بزرگانی چون جهان پهلوان تختی الگوبرداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار