توقیف محموله‌ی اسباب‌‌بازی قاچاق در گرگان

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان گرگان از کشف دو هزار قطعه اسباب‌‌بازی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷ 12 July 2016
سرهنگ رضا عسکری اظهار کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و برابر دریافت اخباری از شهروندان مبنی بر حمل و جابه‌جایی تعداد زیادی اسباب‌بازی قاچاق توسط یک دستگاه خودروی ایسوزو، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی انجیراب قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی خودروی مذکور در یکی از خیابان‌‌های گرگان شدند. مأموران به راننده‌ی خودرو با علائم هشداردهنده دستور توقف دادند که راننده با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد اما در یک تعقیب‌وگریز کوتاه پلیسی متوقف شد.
او با بیان این‌که در بازرسی از خودرو دو هزار قطعه اسباب‌بازی قاچاق ساخت کشور چین بدون مجوز کشف شد، افزود: طی کارشناسی انجام شده ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
عسکری گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده‌ی انتظامی شهرستان گرگان در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به نگهداری و عرضه کالای قاچاق را از طریق مرکز فوریت‌‌های پلیسی ۱۱۰ یا نزدیک‌ترین یگان انتظامی به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار