نصب دوربین های هوشمند در جاده های یزد

رئیس پلیس راه یزد از نصب دوربین های جدید هوشمند کنترل سرعت و ثبت تخلفات در سطح جاده های این حوزه استحفاظی خبر داد .
کد خبر: ۲۵۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶ 13 July 2016
 به گزارش تابناک یزد،سرهنگ ناصر مظفری  در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه محور مهریز افزود: نصب دوربین های هوشمند در قالب یک طرح ملی در سطح جاده های استان انجام می شود .
وی ادامه داد: با نصب این دوربین ها نیاز به حضور فیزیکی پلیس در جاده ها کاهش می یابد و نقش مهمی در کاهش تخلفات و حوادث احتمالی راهنمایی و رانندگی خواهد داشت .
رئیس پلیس راه استان یزد گفت: دوربین های هوشمند نظارتی و ثبت تخلفات برای کنترل سرعت و تحقق اهداف در کاهش حوادث رانندگی بسیار ضروری و نقش آفرین است .
مظفری در ادامه به وضعیت و موقعیت خاص شهرستان مهریز بخاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شمال ، جنوب کشور اشاره و بر ساماندهی و نظم بخشی به آن تاکید کرد .
وی در ادامه به ضرورت همکاری مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس راه در انجام هرچه بهتر وظایف در راستای اجرایی شدن مقررات اشاره و خواستار تداوم آن در سالجاری شد .
این مسئول به وجود مناطق ییلاقی در شهرستان مهریز و حضور مسافران در روزهای تعطیل سال و فصل تابستان در منطقه اشاره و گفت: همه باید با رعایت مقررات درکاهش حوادث تلاش کنند .
مظفری همچنین از همکاری فرمانداری ، اداره راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی مهریز با پلیس راه استان در انجام وظایف در یکسال گذشته قدردانی کرد.
همچنین فرماندار مهریز در سخنانی به اشاره به اهمیت فعالیت پلیس راه در طول مسیرها و جاده های منتهی به این شهرستان برلزوم رعایت مقررات و توجه به توصیه های پلیس توسط همگان تاکید کرد .
سید محمد رستگاری با بیان اینکه در شهرستان مهریز یک جو همکاری بسیار خوبی بین دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی در انجام برنامه ها وجود دارد بر تداوم آنها تاکید کرد .
در این جلسه ضمن قدردانی از سرهنگ مجید سالکی به جای وی سرهنگ علی فلاح به عنوان رییس پلیس راه محور یزد به مهریز در کنار جاده اصلی تهران ، بندرعباس در حوزه استحفاظی شهرستان معرفی شد .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار