فرانسه از برخورد ضعیف دولت سوءاستفاده می‎کند

کد خبر: ۲۵۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 13 July 2016
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران گفت: کشور فرانسه نه‌ تنها به‌ دنبال ارتباط مناسب با ما نیست، بلکه به‌ دنبال سوءاستفاده از این برخورد ضعیف دولت یازدهم است.

محمدعلی مینایی‌فر اظهار کرد: دولت روحانی بعد از انفعالی که در بحث سیاست خارجی در رابطه با کشورهای اروپایی از خود نشان داد امروز دست پایینی در سیاست خارجی دارد و نمی‌تواند مواضع صحیح و عزتمند نظام اسلامی را حفظ کند، به همین دلیل با دولت فرانسه بعد از بحث برجام وارد مذاکراتی شد.

وی ادامه داد: در تمام امور دولت فرانسه نه‌ تنها به وعده‌های خود وفا نکرده، بلکه خودش مایه جریحه‌دار شدن عزت ملی مردم ما نیز شده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مازندران به برگزاری ملاقاتی بین مسؤولان منافقان خلق در فرانسه اشاره کرد و افزود: با برگزاری این مراسم مشخص شد این کشور نه‌ تنها به‌ دنبال ارتباط مناسب با ما نیست، بلکه به‌ دنبال سوءاستفاده از این برخورد ضعیف دولت روحانی است، به همین دلیل به‌ دنبال آن قدم‌های بعدی را برداشتند.

این مسؤول تصریح کرد: نتیجه آن می‌شود که امروز کشورهای دیگر اروپایی نیز از فرانسه تبعیت می‌کنند و باید دولت روحانی در مقابل، موضع‌گیری مناسبی داشته باشد.

مینایی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود درباره دریافت حقوق‌های نجومی برخی مدیران، اضافه کرد: دولت یازدهم از افرادی در مدیریت استفاده کرده که اینها مدعی خدمتگزاری به مردم هستند، اما ثابت شده که این افراد نه‌ تنها به فکر خدمت به مردم نیستند، بلکه به‌ دنبال کاسبی جیب‌های خود هستند.

وی اظهار کرد: مدیران انتخاب‌ شده که تعداد کمی از آنها مشخص شده، به‌ دنبال خیانت به مردم بودند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی مازندران اضافه کرد: اگر رئیس جمهور از این آزمون درست بیرون نیاید و موفقیتی حاصل نشود به‌ طور حتم مردم در انتخابات بعدی به وی رأی نمی‌دهند.

این مسؤول با بیان اینکه رئیس جمهور باید مدیران متخلف را عزل کرده و به مردم اعلام کند، یادآور شد: این موضوع تنها با شعار نیست، باید در عمل انجام شود، همچنین این اقدام نیاز به وقت ندارد، طی مدت 24 ساعت می‌توان تمام مدیرانی که تخلف کردند را اعلام، عزل و مشخص کرد، ما مدیران دلسوز بسیاری داریم که به سرعت می‌توانیم جانشین آنها کنیم.

مینایی‌فر در پایان گفت: به قول رئیس جمهور «از کشور چین یاد بگیریم که اگر چنانچه مدیری تخلف کند به‎ سرعت اعلام و اعدام می‌کنند»، انتظار ما این نیست مسؤولانی که تخلف کردند اعدام شوند، اما انتظار داریم این مدیران از دستگاه اجرایی کشور عزل شوند تا دولت پاکدست شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار