بابل میزبان ربات‎های ایرانی

کد خبر: ۲۶۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 25 July 2016
دبیر اجرایی دوازدهمین دوره مسابقات رباتیک کشور گفت: دوازدهمین دوره مسابقات رباتیک ملی Robo nit در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌شود.

امیرحسین نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: مسابقات رباتیک Robo nit به‌عنوان باسابقه‌ترین مسابقه رباتیک در سطح کشور شناخته شده است.

وی افزود: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به‌عنوان برگزارکننده این مسابقات در سال‌های گذشته با عملکرد خوب خود مورد استقبال بسیاری از شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است و در بین مسابقات رباتیک کل کشور با تعداد شرکت‌کننده بالای 200 تیم امتیاز قابل قبولی را کسب کرده است.

دبیر اجرایی دوازدهمین دوره مسابقات رباتیک کشور از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی رباتیک در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبر داد و تصریح کرد: دوازدهمین دوره مسابقات رباتیک Robo nit در نیمه دوم بهمن ماه 1395 در لیگ‌های مختلفی چون مسیریاب ویژه دانش‌آموزی، جنگ‌جو سبک وزن، پرنده، مین‌یاب دستی، شبیه‌سازی دوبعدی یا سه‌بعدی، هوش مصنوعی به همراه نمایشگاه اختراعات، ابداعات، ابتکارات و روبات‌های فوتبالیست ابعاد کوچک برگزار می‌شود.

نعمتی در پایان گفت: در حال آماده‌سازی امکانات و بسترسازی شرایط برای بین‌المللی کردن این دوره از مسابقات هستیم و امیدواریم که بتوانیم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن موفق و توانا باشیم که این مهم مگر به حول و قوه الهی، تلاش و مساعدت و یاری همه‌جانبه انجام نمی‌پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار