آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی:

کشورهای عربی منطقه بجای چنگ زدن به ریسمان پوسیده امریکا به ایران اعتماد کنند

به گزارش تابناک سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کشورهای عربی منطقه،بجای چنگ زدن به ریسمان پوسیده امریکا به ایران اعتماد کنند
کد خبر: ۲۶۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 29 July 2016

به گزارش تابناک سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان مرکز استان سمنان با اشاره به تحولات اخیر صحنه بین‌المللی اظهار داشت: کشورهای عربی منطقه،بجای چنگ زدن به ریسمان پوسیده امریکا به ایران اعتماد کنند

همسایگان کوچک ما نظیر بحرین، امارات، قطر و البته آل‌سعود باید بدانند که ریسمان آمریکا پوسیده است و به این ریسمان پوسیده چنگ نزنند.

وی تصریح کرد: سردمداران این کشورها اگر می‌خواهند به کسی اعتماد کنند، به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتماد کنند.

امام جمعه سمنان گفت: همه دشمنان ما که این همه تلاش می‌کنند، در اصل می‌خواهند چراغ قدرت جمهوری اسلامی ایران را خاموش کنند؛ ولی نمی‌توانند و این‌ها از قدرت جمهوری اسلامی خبر و نشان می‌دهد .

وی تصریح کرد: آل‌سعود امروز می‌خواهد با خونریزی و جنایت به کارش دوام و بقا ببخشد و مردم خودش را گردن می‌زند و قطع‌نامه علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می‌کند و در جنایت در صدر دنیا قرار گرفته است.

شاهچراغی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدر است، گفت: آل‌سعود، کارش را با خونریزی ادامه می‌دهد و دولتش با خونریزی شده است.

شاهچراغی ادامه داد: آل‌سعود امروز به ناخدای کشتی شکسته خود یعنی آمریکا نباید بنازد که ناخدا نتواند دم از خدایی زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار