مدیر کل پست استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۵۰ درصدی مرسولات پست ویژه

مدیر کل پست استان اردبیل از افزایش ۵۰ درصدی مرسولات پست ویژه از سوی شرکت پست این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 24 April 2015

به گزارش مهر، احمد عبداللهی در بازدید از دفاتر پستی روستایی اردبیل افزود: مرسولات پست ویژه استان طی سال گذشته به رقم ۱۵۷ هزار و ۵۴۸ مرسوله رسید که در مقایسه با سال ۹۲ بیش از ۵۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی تعداد مرسولات پست ویژه استان در سال ۹۲ را ۱۰۶ هزار و ۲۸۵ مرسوله برشمرد و یادآور شد: طی سال گذشته وضعیت خرید و جابه جایی مرسولات اینترنتی نیز در این استان نسبتا مطلوب بوده است.

مدیر کل پست استان با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر برای دستیابی به جایگاه واقعی در میان سایر استانها تصریح کرد: در این راستا تغییرات ساختار و تشکیلات را پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این تحولات چابک سازی، تحقق اهداف و تامین نیازها و خواسته های بیشتر را به همراه خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد که شرکت پست با همکاری و همدلی لازم با دستگاههای اجرایی استان بتواند گام های اساسی در راستای تحقق دولت الکترونیک بردارد.

عبداللهی با اشاره به برنامه های پست استان در خصوص تقویت واحد بازاریابی برای استفاده از پتانسیلهای موجود متذکر شد: باید شرایطی ایجاد کنیم که از پست به عنوان درگاه ارائه خدمات استفاده شود.

وی بخش بندی بازار با رعایت تعرفه های پستی، انجام خدمات نیابتی سازمانها و یکپارچه سازی توزیع از طریق شبکه پستی، ارائه خدمات از طریق دفاتر روستایی، توسعه سرویس پست الکترونیک و بهره برداری از کدپستی ده رقمی به عنوان کلید مشترک تمامی دستگاههای دولتی با هدف تححق دولت الکترونیک و... را برنامه های تقویتی پست استان برشمرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار